tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Mój podobnie, Dzwoniłem dzień wcześniej do... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Autor: mikelcom 17.04.2010 15:57

Mój podobnie, Dzwoniłem dzień wcześniej do serwisu z pytaniem, czy uda się dnia następnego zakupić i wymienić oponę w mojej Hondize. Miły Pan zapewniając o nawale pracy, początkowo nie chciał się zgodzić, ale po mojej prośbie, że wymiana jest koniecznie potrzebna, żeby wbić do dowodu przegląd (sytuacja dla mnie podbramkowa) zgodził się na wpisanie wymiany na dzień następny. Pomyślałem - super, elastyczny i reagujący na potrzebę klienta serwis. Po wizycie na miejscu dnia następnego, koniecznym okazało się wyczekanie i opisane przez kolegę "snucie po salonie", na osobę będącą w stanie odpowiedzieć na moje pytanie "co ze mną". Inni nic o mojej rozmowie dnia poprzedniego z serwisem nie wiedzieli. Gdy w końcu osoba posiadająca wiedzę zjawiła się, dowiedziałem się, że na wymianę opony nie ma szans, ze względu na nawał pracy i sobotę. Zostałem bez opony, bez przeglądu, bez czasu na wizytę tam zmarnowanego, z wrażeniem "olewania mnie w salonie". Szkoda, bo początki były na prawdę dobre, kiedy to wystarczyło powiedzieć mi "sory, nie da się jutro, szukaj sobie dalej kogoś u kogo się da".

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę