tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 w zasadzie wszystko prawda za wyjątkiem... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Motorniczy 04.09.2019 20:13

w zasadzie wszystko prawda za wyjątkiem ciśnienia jakie zaleca producent motocykla. Zdarza się, że producent motocykla sam gubi się w tych zaleceniach. W Suzuki Gsx R600 z 2006r producent podaje 2,5 przód i 2,5 tył solo oraz 2,5 przód i 2,9 tył z pasażerem. Model z 2007r (czyli niemal identyczny) zarówno solo jak i z pasażerem ma mieć jednakowe ciśnienie w oponach - 2,5 przod i 2,9 tył. Gdzieś czytałam, że producenci takie zalecenia dają żeby zapewnić większe bezpieczeństwo i bezproblemowaą jazdę , czyli jak zabieramy pasażera to nie musimy martwić się o dopompowanie opony tylnej. Niedopompowana opona i duże obciążenie mogłoby spowodować przegrzanie i uszkodzenie opony a w zwiazku z tym wypadek. Wniosek jednak nasuwa się sam. Jak chcemy mieć maksymalne osiagi i na 100% nie bedziemy jeździć z pasażerem to optymalne wydaję sie 2,5 z przodu i 2,5 z tyłu dla tych modeli Suzuki. Czekam na opinię w tej sprawie przedstawiciela firmy PIRELLI.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę