tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Po pierwsze (primo ;) przedni zawias wciąż bez... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: husk 08.11.2017 23:02

Po pierwsze (primo ;) przedni zawias wciąż bez regulacji (ma-sa-kra). Kto jeździł f8 w głębokim złożeniu/lub dzidował przez las wie o co chodzi. Masa bez zmian, wciąż dużo, nic z tym nie zrobiono. Bak 15l, malutko Skoki zawieszenia było 230/215 teraz 204/219. Beznadzieja. "15-litrowy bak powrócił na tradycyjne miejsce nad silnikiem. Dzięki temu uzyskano obniżenie środka ciężkości " - to samo gadali jak wsadzili bak pod tyłek - ble ble ble (marketing) Z tyłu 17" nie 18" buuu BMW się chwali: "Więcej offu" Gdzie ten off? Kilka stoisk obok, nowa Afra, poprawili w odpowiednim kierunku. Podsumowując: BMW robi suvy dla pedałów. A wersja rallye dostanie suaper tapetę na tego tableta ;) PS Wojna o prawdziwe turystyczne enduro rozegra się między KTM'em i Japonią.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę