Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Po pierwsze (primo ;) przedni zawias wciąż bez regulacji (ma-sa-kra). Kto jeździł f8 w głębokim złożeniu/lub dzidował przez las wie o co chodzi. Masa bez zmian, wciąż dużo, nic z tym nie zrobiono. Bak 15l, malutko Skoki zawieszenia było 230/215 teraz 204/219. Beznadzieja. "15-litrowy bak powrócił na tradycyjne miejsce nad silnikiem. Dzięki temu uzyskano obniżenie środka ciężkości " - to samo gadali jak wsadzili bak pod tyłek - ble ble ble (marketing) Z tyłu 17" nie 18" buuu BMW się chwali: "Więcej offu" Gdzie ten off? Kilka stoisk obok, nowa Afra, poprawili w odpowiednim kierunku. Podsumowując: BMW robi suvy dla pedałów. A wersja rallye dostanie suaper tapetę na tego tableta ;) PS Wojna o prawdziwe turystyczne enduro rozegra się między KTM'em i Japonią.