Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
moc na wykresach to nie wszystko nie jeden zawodnik pojedzie szybciej na 250 4Tmimo ze bedzie to teoretycznie słabszy motocykl. zreszta jest o tym napisane w tym artykule: "Sprzęty 4T przodują w kategorii oddawania mocy/momentu, zdecydowanie łatwiej jest utrzymać stałą, wysoką prędkość, za to maszyna dwusuwowa lepiej radzi sobie w zakrętach. 2T do efektywnego przekazania mocy/momentu wymagają wysokiej przyczepności podłoża itd..." sam jestem dobrym przykładem jezdziłem na CRF 250 a teraz na CRF 250. na tym samym torze krece jepsze czsy na CRF mimo ze ma 20KM mniej. jedzie sie dużo łatwiej i płunniej. wiedzieliscie VILLOPOTO na pucharze narodów jak wygrał obydwa biegi na KXF 250 jadac z maszynami MX1 i MX3? wszyscy zle wystartowali? to druga sprawa dla której chca zmniejszyc pojemnosc MX1. Nie potrerzebna jest tam taka moc, silniki sa wtedy nie efektywne w oddawaniu mocy zbyt agresywne a moto cięzkie i nieporeczne. optymalnie 250 4Tjest obecnie najlepszym motocyklem na którym można konkurowac ze wszystkimi innymi jaką by pojemność nie miały:) wierzcie mi nawet w mistrzostwach swiata nie tunninguja motocykli w MX1 ku wiekszej mocy ale na obniżenie masy i sposób oddawania mocy bo to jest ważniejsze niz 70KM i cięgle "prostowanie rąk" i brak kontroli :)