Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Od kiedy dolozylem do motocykla dwa dodatkowe, legalne reflektory LED to mam wzgledny spokoj. Kierowca samochodu spodziewa sie widziec dwa swiatla pol metra nad ziemia, a nie jedna rachityczna zarowke na wysokosci metra. Patent w moim wypadku dziala i poprawia moja widocznosc. Druga sprawa, jezeli ktos gzuje na skrzyzowaniu o ograniczonej widocznosci 170 km/h przy dopuszczonych 70 km/h to samochod praktycznie nie ma czasu na reakcje. Warto miec to na uwadze. Wszystko jedno czyja wina, my mamy w ostatecznym rozrachunku gorsze karty. Co mnie doprowadza do szewskiej pasji i regularnego testowania ABSu w motocyklu to kierowcy, ktorzy sa zajeci telefonem, kawa albo kanapaka za kierownica. Czesto nawet nie spojrza a moim kierunku i nagle masz ich boczne drzwi przed soba.