tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Co Ty piszesz? Gdy jedziesz na 6. biegu i... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: MAH 27.06.2014 21:13

Co Ty piszesz? Gdy jedziesz na 6. biegu i redukujesz do 1. po szybkim hamowaniu przed światłami, można bez problemu przeklinać się o całe 5 biegów w dół (byle wolno jadąc). Nie stwarza to problemów dla skrzyni. Przy mocnym hamowaniu należy myśleć o hamulcu, a nie o przegazówkach po 5 razy. To samo szybka redukcja o 2 w dół przed wyprzedzaniem, nie trzeba puszczać sprzęgła między biegami, wystarczy lekko dodać gazu. Co do hamowania silnikiem... Cóż... Od hamowania są hamulce. Silnikiem to można najwyżej spowolnić pojazd, zużywając jednocześnie bezsensownie zestaw napędowy i sprzęgło (elementy kilka razy droższe od kompletu wszystkich klocków, i to w wersji sinterowej). Hamowanie silnikiem jest przydatne praktycznie tylko przy długich zjazdach w górach, żeby nie ugotować płynu hamulcowego.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę