Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Mi się podoba, ma coś w sobie. Dla mnie bezbarwne są wersje fabryczne GS 650 i 800 chociaż na pewno to dobre maszyny, ale po prostu mi się nie podobają ( dodam, że jeździłem wszystkimi ) no i z klasy Tenerki ( prównując na siłę ) V- Strom zupełnie do mnie nie przemawia, krzyżówka eduro z turystykiem, ale opinie ma pochlebne, bo to dobry motocykl:) Wersja Tenery z ABS-em różni się trochę wyglądem zbiornika paliwa, jest niższa, ma niższe skoki zawieszeń ( mówię na nią karłowata Teresa ) i też mi się nie za bardzo podoba, pewnie jest odpowiedniejsza dla niższych. Jeździłem nią i mimo krytyki "speców", że niewyłączalny ABS to porażka to według mnie spisuje się dobrze, na asfalcie, w terenie na suchym i mokrym nie miałem problemów z hamowaniem. Chciałem żeby mi wsadzili do zwykłej Tenerki ABS ale nie robią tego, a szkoda, bo chciałbym mieć wyższą z ABS-em. Może znacie jakiś serwis czy warsztat co to robi, bo bym sobie chętnie zamontował. Próbowałem się dowiedzieć u źródeł czyli w Yamasze, ale mnie olali i nikt nawet nie odpisał pocałuj się w dupę. Trudno taki los. Może redakcja Ścigacza coś wie o możliwości założenia ABS-u? Będę wdzięczny za jakiej pocieszjące info. Pozdrawiam wszystkich.