Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzei ¿eby wykrozystac na maxa potencjal h2r w zakresie od 0 do 100 musia³by mieæ wysiêgnik zamontowany b±d¼ wyd³u¿ony mocno wachacz bo przy takim Powerze niemi³osiernie by szed³ na ko³o w veyuronie z napedem na 4 butyu i procedura startowa wystartowanie z lini jest proste ,h2r po zamontowaniu wysiêgnika zejdzie do 100 poni¿ej 2 sek w okolice 1,5 sek gdzie przy seryjnym ustawieniu wachacza bez wysiêgnika w zyciu neizejdzie poni¿ej 2,5 bo pojdzi ena ko³o takie cos jak 0-100 to jest dobre dla s³abych motocykli ¿eby porownywac im s³absze tym lepiej w tego typu maszynach porównywanie 0-100 niema sensu .
OdpowiedzWpierw doro¶nij, i zrealizuj to co mówisz. W tym momencie opieramy siê na czystych spekulacjach. Dodatkowo wtedy by³by to bardziej dragster, a samochody tego typu schodz± grubo poni¿ej 1sec od 0 do 100. Dziwicie siê, ¿e veyron przegra³ pojedynek... Jego stosunek mocy do masy to oko³o 0,6 a w h2 to oko³o 0,9. Reszta to ju¿ tylko fizyka.
Odpowiedz