Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzea co z³ego w ci±g³ej je¼dzie na gumie?
Odpowiedzto ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencja³u który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczy³by niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyn± rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .
Odpowiedzosobiscie poszed³bym wkompromis miedzy stabilnoscia na wysokich predkosciach (wyd³uzony wachacz) a zwrotnoscia ( wysiegnik )wszystko zalezy oczywiscie od preferencji ktos komu niezalezy na zwrotnosc wladowalby 2 metrowy wachacz i jazda ktos komu wsi poprawa stabilnosci przy 350 km/h w³adowa³by tylko wysiegnik ja bym wyposrodkowa³ to wachacz o 20 cm d³uzszy +wysiegnik .
Odpowiedzchyba zeby zamontowac wysiegnik na amorze stale majacego kontakt z asfaltem
Odpowiedz