ZX-10R 2011 - amerykańskie Kawasaki do zwrotu
Nie, to nie jest akcja serwisowa. To jest wstrzymanie techniczne, bo tak Kawasaki America nazwało swoją akcję serwisową. Polega ono na tymczasowym i zupełnym wycofaniu ZX-10R z rynku USA. Motocykle jeszcze niesprzedane wrócą do fabryki, a te już użytkowane przez szczęśliwych Amerykanów, Kawasaki również chce wykupić, oferując pełny zwrot kosztów. Nie wiadomo co jest powodem tego „wstrzymania”, ale Kawasaki chce być pewne, że każdy ich motocykl w 100% spełnia założone przez firmę normy wysokiej klasy maszyny wyścigowej. Ci, którzy oddadzą swoje zakupione Kawasaki i będą chcieli je z powrotem, znajdą się na pierwszych miejscach list osób oczekujących na motocykl po modyfikacjach.
Akcja ta nie dotyczy Europy, również Polski, gdyż wspomniane motocykle jeszcze nie pojawiły się na tym rynku. Przypomnijmy również, że w nowych ZX-10R sprzedawanych w USA zastosowano ograniczenia, jak na przykład niższa maksymalna prędkość obrotowa silnika, ze względu na rygorystyczne normy tam panujące.


Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzezobaczymy jak to się sprawdzi, ale jedno jest pewne, jest piekielnie ładny! pod tym względem BMW może mu wydech lizać. Oprócz 1198 to najładniejszy motocykl sportowy obecnie produkowany
OdpowiedzTo do ilu obrotów kreci sie amerykańska wersja a do ilu europejska? Gdzieś czytałem ze odciecie zapłonu jest przy 14.tyś ? No i wiem tez cos tam nie teges było z moca nowej dziesiatki na rynek ...
Odpowiedzjestem posiadaczem owej 10 i kreci sie do 14tysi a jak jest z amer. wersja to nie wiem chociaz chcialem kupic amerykanska ale troche rozni sie od europejskiej
OdpowiedzNie żebym się czepiał, ale proponuję uważniej czytać newsy z zagranicznych portali motocyklowych :) Ostatni akapit sugeruje, że problem może być spowodowany przez ograniczenia wersji USA, co nie...
OdpowiedzPanie Marku, wiem:) Rzeczywiście ma pan rację, ale jedynie dlatego, że nie sprecyzowałem przekazu. Teraz już wszystko powinno być jasne :)
Odpowiedz