tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Yamaha YZ250F 2017
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Yamaha YZ250F 2017

Autor: Beavis 2017.02.15, 14:42 Drukuj

YZ250F w zeszłym roku wygrała większość zagranicznych testów porównawczych. Testujący (np. goście z TransWorld Motocross) cenili przede wszystkim mocną jednostkę napędową, świetne właściwości jezdne i dużo lepsze w porównaniu do konkurencji zawieszenie. Yamaha na bieżący sezon wprowadziła kilka kosmetycznych zmian do YZ250F.

Yamaha przebudowała głowicę, stosując mocniejsze sprężyny zaworowe, nowe krzywki i większe zawory ssące. Dodatkowo zmiany w układzie dolotowym (skrócenie kanału) i nowe mapy w ECU. Cel? Zwiększenie mocy maksymalnej i mocy w średnim zakresie. Od strony ramy wzmocniono obszar przegubu wahacza i zastosowano stalowe mocowania silnika (wcześniej aluminiowe) dla poprawienia sztywności skrętnej. Z przodu nadal znajdziemy widelec Kayaba AOS (Air Oil Separate). Wśród małych zmian znalazła się nowa tylna tarcza hamulcowa, zmieniono lokalizację podnóżków, a śruby mocujące osłonę filtra powietrza osadzono głębiej.

NAS Analytics TAG

Każdy kto nie miał styczności z nową rodziną czterosuwowych YZ na początku może czuć się nieswojo. Budowa jednostki napędowej, z odwróconą głowicą, cofniętym cylindrem i airboxem z przodu, wymusza ciekawe rozwiązania w kwestii pozycji za sterami. Na YZ250F siedzi się dość wysoko, bardziej „na motocyklu” niż w „motocyklu”. Standardowe położenie kierownicy sprawia, że siedzi się także dość mocno z przodu. Początkowo jest dziwnie…

Ale w praktyce okazuje się, że jest także szybko. Moc odświeżonej jednostki napędowej ustępuje tylko minimalnie mocy jaką oferuje KTM (zwłaszcza w górnym zakresie), ale nie jest to różnica decydująca. W średnim i dolnym zakresie Yamaha oferuje wiele, co w połączeniu z ponadprzeciętnymi właściwościami jezdnymi daje zaskakujące efekty. Przesunięta do przodu pozycja sprawia sprawia, że idealnie czuć co dzieje się z przednim kołem. Świetny podzespół Kayaby tylko potęguje wrażenie pełnej kontroli.

Minusy? Przeciętne hamulce i, mimo wszystko, pozycja za sterami, która nie będzie odpowiadać każdemu. Plusy? To motocykl dający do myślenia i jeśli tylko odnajdziecie się w ergonomii, także broń do wygrywania zawodów. Cena na poziomie 33,000 zł (strona importera) jest najniższa ze wszystkich przez nas testowanych motocykli.

Przejdź do:

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
yamaha yz250f 2017 akcjayamaha yzf250 zlozenie
NAS Analytics TAG
yamaha zakret mxyamaha prosta yzf
nowa yamaha 250250mx 2017
nowa yamaha yz250f 2017filtr yz250f 2017
przod yz250f 2017kolo yz250f 2017
manetka yz250f 2017airbox yz250f 2017
yamaha yz250f 2017boczek yz250f 2017
siedzenie yz250f 2017zbiornik yz250f 2017
silnik yz250f 2017cepelak yz250f 2017
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę