tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki KX250F 2017
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Kawasaki KX250F 2017

Autor: Beavis 2017.02.15, 14:40 Drukuj

W kwestii rozwiązań konstrukcyjnych Kawasaki KX250F to najbardziej tradycyjny motocykl z całej stawki. Jednak na sezon 2017 producent z Akashi wprowadził sporo większych i mniejszych zmian. Wśród nich np. pochylony o 7 stopni do przodu cylinder w stosunku do poprzedniego modelu. Dzięki temu uzyskano wyższą efektywność przepływu powietrza w kanałach dolotowych. W głowicy zastosowano tytanowe zawory, a tłok pokryto molibdenem dla redukcji tarcia. Wszystko po to by otrzymać szybszą reakcje na otwarcie przepustnicy.

Przekonstruowano ramę, która jest teraz węższa. Zbiornik paliwa, mimo minimalnie większej pojemności, osadzono głębiej. Z przodu znajdziemy widelec Showa SFF znany z zeszłego roku. Zmieniono sprężynę i zaworowanie, ale różnice wyczuwalne będą tylko dla zawodników.

NAS Analytics TAG

Za sterami odnajdzie się każdy, nawet jeśli wcześniej nie miał styczności z crossówkami japońskiej marki. Pociągnięty poniżej siedzenia długi plastik sprzyja płynnemu schodzeniu na zbiornik. Motocykl jest dość wąski, zwłaszcza w rejonie zbiornika i osłon chłodnic. I dobrze, daje to wrażenie lekkości i zwrotności (niekoniecznie mylne, zatankowany KX250F waży 104 kg, o 1,7 kg mniej w stosunku do modelu 2016). Na kierownicy marki Renthal znajduje się klasyczny wyłącznik zapłonu, a obok niego włącznik systemu Launch Control. Ten ostatni ogranicza moc na pierwszych dwóch biegach, co sprzyja atomowym startom (jeden udało mi się wygrać, na Kawasaki właśnie).

Gdy już jedziemy - bez zaskoczeń. KX250F jest przyjemnie stabilny i wbrew kreowanemu przez Kawasaki wizerunkowi rywalizacji i bezkompromisowości, zielona 250-ka to przyjazny dla użytkownika sprzęt. Przede wszystkim jest przewidywalny i nie stresuje użytkownika. To poniekąd konsekwencja poukładanej jednostki napędowej. Poukładanej może nawet zanadto. Nasz słowacki zawodnik narzekał na brak mocy w górnym zakresie. W porównaniu np. do KTM-a. Nie bezpodstawnie.

Opinie zza Wielkiej Wody sprawdzają się także u nas. Możemy tam wyczytać, że siła rodziny KX-F tkwi - upraszczając - w byciu dobrym we wszystkim po trochu, bez wyróżniania się w żadnej z kategorii. KX250F posiada przyjemną, neutralną ergonomię, przyzwoite zawieszenie i przyjazną użytkownikowi jednostkę napędową. Przy cenie 34,900 zł za model 2017 to sensowny pakiet.

Przejdź do:

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
kawasaki kxf flykawasaki zakret kxf
NAS Analytics TAG
start 250mx shootoutkawasaki 250 kxf 2017
nowe kawasaki kxf250 2017siedzenie kawasaki kxf250 2017
linka kawasaki kxf250 2017oslona kawasaki kxf250 2017
boczek kawasaki kxf250 2017wydech kawasaki kxf250 2017
tarcza kawasaki kxf250 2017zawieszenie kawasaki kxf250 2017
 silnik kawasaki kxf250 2017
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê