tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Wy¶cigi na 1/4 mili na Bemowie
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Wy¶cigi na 1/4 mili na Bemowie

Autor: Mario#77 2010.05.11, 14:47 1 Drukuj

W miniony weekend na warszawskim Bemowie, podczas drugiej edycji Mens Day odbyła pierwsza runda Otwartego Pucharu Polski w wyścigach na 1/4 mili. Organizatorem zawodów był Warsaw Speed Team. Same zawody na „ćwiartkę" były zaledwie jedną z wielu form spędzenia czasu. Na terenie lotniska była bowiem masa atrakcji! Od driftu zaczynając, poprzez pokaz stuntu, luksusowych aut, pięknych kobiet, strefy +18, aż do możliwości odbycia lotu szybowcem. Mimo iż pogoda dopisała głównie w sobotę, to przez weekend przewinęło się wiele tysięcy ludzi.

Samo położenie toru nie do końca było szczęśliwe, bo było na samym skraju imprezy i nie wszyscy kibice dotarli na start wyścigów. Poza tym sama informacja o wyścigach była niedostateczna. Pomysł zorganizowania zawodów przy takiej imprezie jest bardzo fajny, gdyż można na pewno dzięki temu dotrzeć do dużej rzeszy kibiców, ale nie do końca został dopracowany organizacyjnie.

NAS Analytics TAG

Na pochwałę zasługuje jednak to, że była to impreza dwudniowa i jeśli ktoś chciał to mógł się naprawdę wyjeździć do woli! Bardzo ważne było także to, że każdy mógł dokonywać różnych zmian i modyfikacji i sprawdzić za chwilę jaki daję to efekt, zamiast czekać na kolejną rundę, aby przetestować nowe ustawienia. Takiej możliwości wcześniej nie było i za to należą się wielkie brawa organizatorowi. Na plus należy również uznać, to że park maszyn, był zamknięty i pilnowany przez porządkowych!

Formuła zawodów była taka sama jak na każdych zawodach, poza klasą King of Moto, której rozegranie nie odbywała się systemem pucharowym. Tu liczył się jeden przejazd i na tej podstawie została ustalona klasyfikacja.

Po zsumowaniu sobotnich i niedzielnych czasów eliminacyjnych zostały wyłonione czwórki półfinałowe. Niestety z przykrością należy stwierdzić ale tylko w dwóch klasach było czterech zawodników, ale o frekwencji powiemy później.

Klasa moto:

1.Łukasz Tabor
2.Mariusz Apulski
3.Łukasz Wieczorek
4.Robert Maliszewski

Taka była kolejność po eliminacjach. W półfinałach Malisz przegrał z Taborem, a Wieczorek wygrał z Apulskim. Wyrazy uznania natomiast należą się dla Mariusza który przyjechał na lotnisko od razu na sam przejazd półfinałowy i bez żadnej rozgrzewki, wprost z lawety stanął na starcie obok Łukasza. Czas jaki osiągnął pozwolił mu zająć 3. miejsce. W finale znalazła się para Łukaszów. Zwycięstwo odniósł Łukasz Tabor z Teamu Powerproject przed Łukaszem Wieczorkiem z Honda Plaza Brothers Racing Team.

Klasa moto plus:

1.Mariusz Wieczorek
2.Czekański Piotr
3.Jednorowski Rafał
4.Ostrowski Adam

Po eliminacjach na prowadzeniu był Mariusz Wieczorek z Honda Plaza Brothers Racing Team i też pozostał na tym miejscu gdyż w finale potem pokonał Rafała Jednorowskiego. Na trzecim miejscu uplasował się Piotr Czekański. Do półfinałów nie stawił się Ostrowski Adam który spalił wcześniej sprzęgło.

Klasa moto maxi:

Do zawodów zgłosił się tylko jeden zawodnik Radosław Fleischer. Zdobył on automatycznie pierwsze miejsce w klasie.

Klasa moto gold:

W tej klasie wystartowało dwóch zawodników - Jacek Mroczek, oraz Konrad Sobczyk. Po eliminacjach na pierwszym miejscu był Konrad z Powerproject i tak zostało, gdyż w finale ponownie zwyciężył z Jackiem.

Na koniec odbył się wyścig King of Moto, który skupia wokół siebie ośmiu najszybszych zawodników ze wszystkich klas. Normalnie na zawodach odbywał się zawsze systemem pucharowym, ale tym razem każdy miał tylko jeden przejazd i decydował czas o zajętym miejscu. Zakończenie było co najmniej niespodziewane, ponieważ dwóch zawodników osiągnęło taki sam wynik łączny ET+RT. Byli to Jacek Mroczek i Piotr Czekański. Zajęli oni obaj pierwsze miejsce. O ile Jacek jest już doświadczonym zawodnikiem i jego miejsce nie było tu zaskoczeniem, o tyle Piotr Czekański jest początkującym zawodnikiem i należą mu się słowa uznania za wygranie King of Moto, w którym pokonał chociażby Mariusza Wieczorka i Konrada Sobczyka - zwycięców w swoich klasach. Należy również zwrócić uwagę , że trzecie miejsce zajął zwycięzca klasy moto, czyli Łukasz Tabor który pozostawił za sobą zawodników na mocniejszych maszynach. Warto podkreślić, że między pierwszym a piątym zawodnikiem różnica jest praktycznie minimalna i wynosi 0.056s.

Klasyfikacja King of Moto:

1msc. Jacek Mroczek
1msc. Piotr Czekański
3msc. Łukasz Tabor
4msc. Konrad Sobczyk
5msc. Mariusz Wieczorek
6msc. Rafał Jednorowski
7msc. Radek Fleischer
8msc. Adam Ostrowski

Podsumowując należy powiedzieć, że zawody udały się. Obyło się bez deszczu i można było się naprawdę wyjeździć, a organizator stanął na wysokości zadania. Natomiast smutne i niezrozumiałe jest to, że była taka słaba frekwencja wśród motocykli! Gdzie są ci wszyscy mistrzowie Marszałkowskiej, Puławskiej i innych arterii w Warszawie? W sobotę była masa motocykli na mieście i było słuchać jak gumują i to co najmniej w kilku miejscach w Warszawie! Kiedy nadarza się szansa, że można polatać w sposób bezpieczny i zorganizowany to braknie chętnych! Wieczorem na Cargo praktycznie każdego jest przynajmniej kilkadziesiąt motocykli upalanych póki policjanci nie przyjadą i nie zabiorą kilka dowodów rejestracyjnych!

Brawo dla WST za zorganizowanie fajnej imprezy i do zobaczenia na kolejnych zawodach „ćwiartki" w Kamieniu Śląskim 30. Maja. Dokładne wyniki z czasami są na stronie organizatora WWW.WST.ORG.PL.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Maszyna startowa Wyscigi Bemowo Warszawa
NAS Analytics TAG
Mariusz wieczorek Wyscigi Bemowo Warszawa
GSX R Wyscigi Bemowo
Start Suzuki GSXR1000 Wyscigi Bemowo Warszawa
Suzuki GSXR Wyscigi Bemowo
Suzuki GSXR Wyscigi Bemowo Warszawa
Suzuki na starcie Wyscigi Bemowo
Wyscigi Bemowo
Wyscigi Bemowo palenie gumy
Wyscigi Bemowo przed startem
Wyscigi Bemowo samochod kontra motocykl
Wyscigi Bemowo start Suzuki
Wyscigi Bemowo Warszawa
Wyscigi Bemowo Warszawa dwie Hayabusy
Wyscigi Bemowo Warszawa Gixxer 750
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê