tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ural M-63 (with sidecar) model 1978 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ural M-63 (with sidecar) model 1978 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Informacje ogólne

Model
Ural M-63 (with sidecar)
Rok
1978
Kategoria
Klasyk

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
650 ccm
Typ silnika
Bokser dwucylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
20.60 KM (15.0 kW)) przy 5200 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka
78.0 x 68.0 mm
System chłodzenia
Powietrze
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)

Wymiary i wagi

Waga na sucho
320 kg

Podwozie

Hamulec przedni
Bębnowy
Hamulec tylni
Bębnowy

Prędkość i przyspieszenie

Stosunek mocy do masy
0.0644 HP/kg
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę