Triumph Bonneville T 100 model 2005 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | 5 |
| Skrzynia biegów | 5 |
| Układ jezdny | 5 |
| Układ hamulcowy | 4 |
| Elektronika | 5 |
| Podatność na drobne usterki | 5 |
| Podatność na poważne usterki | 5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | 4 |
| Ergonomia | 4 |
| Ekonomiczność | 3 |
| Koszty utrzymania | 3 |
| Stosunek jakość/cena | 5 |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | 4 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | 5 |
| Na miasto | 4 |
| W teren | 2 |
| Do turystyki | 4 |
| Na tor | 3 |
| Do lansu | 5 |
| Do wygłupów | 5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Triumph Bonneville T 100
Rok
2005
Kategoria
Klasyk
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
865 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
64.00 KM (46.7 kW)) przy 7250 RPM
Maksymalny moment obrotowy
68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) przy 60000 RPM
Stopień sprężania
9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka
90.0 x 68.0 mm
Zasilanie
Gaźnik
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
Elektroniczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
205 kg
Wysokość siodła
775 mm
Długość całkowita
2,230 mm
Szerokość całkowita
840 mm
Rozstaw osi
1,500 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
28.0°
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco tłumią
cymi
Opona przednia
100/90-19
Opona tylna
130/80-17
Hamulec przedni
Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
310 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
255 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.3122 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
16.6 litry
Wersje kolorystyczne
Jet Czarny/Biały, Biały/Tangerine
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze