Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 49
Poka¿ wszystkie komentarzeSzukanie h*ja w mózgu... Wiêkszo¶æ porad to szykanie niewiadomo czego. Ja wychodze z za³o¿enia ¿e motor mo¿e byæ w kszta³cie litery S oby prosto jecha³ i kupuje. Naprawianie ramy silnika remonty to normalne ¿eczy Spawana rama czasem jest wytrzymalsza jak firmowa. Potem przyje¿dza ci taki ³epek i duma ¿e to ¿e tamto bo sie naczyta³ g³upot prawda jest taka ¿e 70% moto kiedykolwiek le¿a³o albo by³o t³uczone. I co z tego? Ja nieraz po³owe swojego moto prostowa³em i nie widze ¿adnej roznicy. Regulacja te¿ wielki problem, mo¿e dla tych warszawskich pucusiów co siê boj± o paznokietki. 30 minut roboty i z g³owy na pare tys km. Niektórzy nawet filtra wymieniæ nie potrafi± bo sie naczytaj± takich bzdetów a potem ani be ani me.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza