Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Poka¿ wszystkie komentarzeSzczerze mówi±c to w tej klasie motocykli to wiêkszo¶æ sprzêtów to s± motocykle szosowe z mo¿liwo¶ciami off-road'owymi. W przypadku Hondy AT jest raczej odwrotnie. Jest to bardziej motocykl off-road'owy z mo¿liwo¶ciami szosowymi. Porównywanie jej z takimi modelami jak BMW GS 1200 czy KTM 1290 Super Adventure jest troche nie fair bo to trochê innej klasy sprzêty. Honda pewnie pobije te modele poza drog± a one pobij± j± na asfalcie. Wiele osób p³acze, ¿e ma³o mocy. Mocy mo¿e i ma³o ale jaki moment obrotowy. Nie wydaje mi siê, ¿eby tej mocy mog³o zabrakn±æ w nowej Hondzie. Poza tym jak kto¶ siê wybiera w ciê¿szy teren to zazwyczaj zak³ada opony, które siê w takim terenie sprawdz±. Wtedy siê przestaje liczyæ prêdko¶æ maksymalna i przyspieszenie bo na asfalcie te gumy nie trzymaj± zbyt dobrze a poza asfaltem te 50 koni wiêcej przestaje mieæ wiêksze znaczenie. Honda zrobi³a co¶ czego ¿aden producent by nigdy nie zrobi³. Da³a nam taki motocykl jakiego chcieli¶my. Nie wsadzi³a do niego ¿adnego psuj±cego siê syfu itd. Czemu to zrobi³a...? Bo tylko tak mog³a wróciæ na rynek motocykli klasy Adventure, mocno zdominowany przez BMW i KTM.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza