Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeSzanowny Redaktorze: dedykowana do GS-a nawigacja to Navigator V. Navigator IV oczywi¶cie dzia³a, ale nie da siê go obs³ugiwaæ pokrêt³em na kierownicy. A co do wypowiedzi wcze¶niejszych: je¿d¿ê beemkami (teraz drug±) od 6 lat. Ka¿d± kupowa³em w salonie. Nigdy nie mia³em ¿adnej niepewno¶ci czy wrócê. Serwisujê jak w instrukcji. Nic mi siê nie zepsu³o. Z ka¿dej podró¿y i dalszej i bli¿szej wraca³em bez problemów. Wa³ mi siê nie urwa³. Nie zamok³a mi elektronika. Motocykl pali mi ¶rednio 5,2 l/100km. ¯adnego z nich nie kupi³em za cenê z cennika, a ostatniego GS-a w full opcji wzi±³em za 65 tys. w 14 roku (z gmolami i top case'm) - wiêc ró¿nica nie jest ju¿ taka ogromna - ale trzeba poszukaæ okazji... Wczoraj wróci³em z Rumunii i muszê powiedzieæ, ¿e to jest dok³adnie to miejsce, gdzie docenia siê ESA-ê: zmiana nawierzchni z szutrowej na asfaltow±, albo z nowej asfaltowej na 50-cio letnie dziury nastêpuje gwa³townie i mo¿liwo¶æ zmiany nastawów zawieszenia jednym klikiem to geniusz! No a posiadanie trybu enduro taplaj±c siê w b³ocie na jakiej¶ le¶nej drodze w górach - genialne!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza