Suzuki Hayabusa 2013 - mae due zmiany
Jeśli spodziewaliście się mocy na poziomie 400 koni mechanicznych, zasilania paliwem rakietowym, prędkości maksymalnej 900 km/h i działek przeciwlotniczych lśniących po obu stronach owiewki, mamy złe wiadomości. Z okazji targów Intermot w Kolonii Suzuki zaprezentowało nową Hayabusę, która przeszła małe, duże zmiany.
Nie zmienił się design, nie zmienił się silnik, nie zmieniły się wartości mocy. Zmieniły się jednak hamulce. Wzorem sportowych GSX-R Busa dostanie na rok 2013 zaciski Brembo Monoblock. Użytkownicy Hayabusy narzekali czasami ja pracę układu hamulcowego, dlatego Suzuki popracowało nad nim i ma teraz on działać lepiej. Hayabusa otrzymała także nowy widelec Kayaba oraz nowoczesny, lekki układ ABS. Zmiany jak najbardziej pozytywne, ale czy aby na pewno na to wszyscy czekali?
|
|












Komentarze 8
Poka wszystkie komentarzeMiaem Hayke, jest to adny i zajebisty POCISK:}, obecnie posiadam ZX12R, chciaem zobaczy co to potrafi, i myl e Dwunastka jest bardziej wcieknita od Hayki, ale i tak mam zamiar wrci do ...
OdpowiedzTo podstawowy "argument" zazdronikw:) Hayka hamuje normalnie, tylko tak szybko si rozpdza. A praw fizyki si nie przeskoczy.
OdpowiedzNiektrzy mwi, e brzydka, ale kady chciabym mie . ; p. Dla mnie nie jest za i ta moc ! ;D.
Odpowiedzhayka jest najlepszym moto na wiecie i 2 GEN jest tak zajebisty z wygldu, e nie potrzebuje liftu! Miaem 1 GEN mam 2 GEN i co o tym wiem :) ale jak wyjdzie 3 gen to te kupie...;)) - narazie ...
OdpowiedzSensowne zmiany, owiewki chyba tez troche zmienione, czy sie myle?
OdpowiedzHayabusa jest brzydka jak nie wiem co
OdpowiedzTak brzydka, e a pikna ;]
Odpowiedzto co powiedzie o germaskich sprztach?
OdpowiedzZa design s odpowiedzialni dwaj projektanci ktrzy nijak nie potrafi si dogada i wychodzi potem takie S1000RR :P
OdpowiedzTo jedzij z zamknitymi oczami :)
Odpowiedz