Suzuki Bandit 650S
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 Następna strona »
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Suzuki Bandit 650S
Spośród 3 testowanych maszyn Suzuki Bandit 650S ma najbardziej korzystną cenę. Również prowadzenie Bandita jest czystą przyjemnością. Trochę gorzej - w porównaniu z BMW F 800 S - wygląda sprawa regulacji zawieszenia tylnego. Aby zmienić wstępne napięcie amortyzatora tylnego, musimy wyposażyć się - podobnie jak w przypadku Yamahy FZ6 Fazer S2 - w klucz noskowy. Możliwa jest również regulacja napięcia sprężyn przedniego widelca. Nowy Bandit prowadzi się dostojnie i płynnie, a jego komfortowe zawieszenie dobrze radzi sobie z dość dużą masą zarówno w trasie, jak i w precyzyjnej jeździe miejskiej. 222 kg na sucho to sporo, jednak w czasie jazdy czuć wyraźnie, że B650 jest solidnie zawieszony i trudno oprzeć się wrażeniu, że zawias jest tu właśnie taki, jaki być powinien. Również pozycja za kierownicą jest wyprostowana, a przez to bardzo komfortowa. Na koniec należy dodać, że Bandit jest zaskakująco zwrotny, co - w przeciwieństwie do masy - wydatnie ułatwia czynności manewrowe.
Silnik Suzuki Bandit 650S to zupełnie nowa rzędowa „czwórka", charakteryzująca się bardzo dobrą dynamiką i kulturą pracy. Silnik wspaniale ciągnie już od 3500 - 4000 obr/min, a z imponującego tłumika dobiega wówczas subtelny, jedwabisty bas. W codziennej miejskiej przepychance ten właśnie zakres obrotów, wraz z jego dźwiękową oprawą, towarzyszy nam najczęściej i staje się niewątpliwym źródłem frajdy w obcowaniu z Banditem. Gdy przytrzymamy manetkę, wskazówka obrotomierza chętnie wędruje ku czerwonemu polu, a niesłabnące przyspieszanie okraszone jest cudowną przemianą subtelnego basu w drapieżny ryk. Słowa zachwytu należą się perfekcyjnie pracującej skrzyni biegów. W dużej mierze jest to zasługa hydraulicznego sprzęgła, które zazwyczaj możemy spotkać w pojazdach „z wyższej półki".
Hamulce Suzuki Bandit 650S oferują równie dobrą „dozowalność" i wysoką skuteczność, co hamulce modeli konkurencyjnych. Również i w Suzuki możemy opcjonalnie zainstalować system ABS, zapobiegający blokowaniu przedniego koła w momencie hamowania.
Tablica wskaźników Suzuki Bandit 650S nie zawiera ani wskaźnika aktualnego biegu (czym ustępuje BMW F 800 S), ani cyfrowego wskaźnika temperatury silnika. Zgodnie ze współczesnymi standardami zawiera ciekłokrystaliczny prędkościomierz i analogowy obrotomierz. Oprócz tego znajdziemy tu między innymi liczniki przejechanej odległości, wskaźnik poziomu paliwa i zegarek.
Dane Techniczne
| Typ silnika | 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC |
| Pojemność skokowa | 656 cm3 |
| Średnica x skok tłoka | 65,5 mm x 48,7 mm |
| Stopień sprężania | 11,5:1 |
| Moc maksymalna | 85 KM przy 10500 obr/min |
| Moment obrotowy | 61,5 Nm przy 8900 obr/min |
| Układ zasilania | wtrysk paliwa |
| Rozrusznik | elektryczny |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Prędkość maksymalna | 205 km/h |
| Długość całkowita | 2130 mm |
| Szerokość całkowita | 780 mm |
| Wysokość całkowita | 1225 mm |
| Rozstaw osi | 1470 mm |
| Prześwit | 135 mm |
| Wysokość siedzenia | regulowana 770/790 mm |
| Masa suchego pojazdu | 222 kg |
| Zawieszenie przód | widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
| Zawieszenie tył | wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja tłumienia siły odbicia |
| Hamulce przód / tył | podwójny tarczowy / tarczowy |
| Opony |
Przód: 120/70 ZR17 M/C 58W |
| Zbiornik paliwa | 19,0 L |
| Norma czystości spalin | EURO 3 |
Filmy:
|
|
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Fermin Aldeguer, Fabio Di Giannantonio, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez, Marc Marquez w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP. W kalendarzu PSP Łukasza Świderka czeka na Ciebie 12 wyjątkowych zdjęć zawodników, którzy w sezonie 2025 zapisywali się na kartach historii motocyklowego Grand Prix.
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
|
|



















Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeWitam Chcia³em zapytac o realna prêdko¶æ maksymalna tego bandita. Poniewa¿ producent podaje ¿e wynosi ona 205 km/h a ja widzialem klipy na youtube pokazujace v-max na poziome 250 km/h. Oraz jaka...
OdpowiedzJa swoim bandziorem jecha³em 240 km h a prêdko¶æ przelotowa to oko³o 190 km. Jak dla mnie nie czuæ wagi suzuki.
OdpowiedzPosiadam Bandita 650 S i mysle ze do turystyki jest motocyklem idealnym.W ciagu jednego roku zrobi³em 17000km bez najmniejszej awarji-kupilem z przebiegiem 5000km.Oczywiscie w trakcie eksploatacji ...
OdpowiedzBandit to legenda. A jego najnowsze wcielenie jest naprawdê udanym, dopracowanym motocyklem uniwersalnym. Brawo dla Suzuki!
OdpowiedzNa zdjêciach jest zdecydowanie Bandit 650 :) Bandit 1250 wyposa¿ony jest w zupe³nie inny wahacz tylnego zawieszenia oraz inne hamulce. To takie najwa¿niejsze ró¿nice widoczne na pierwszy rzut oka. ...
OdpowiedzNa zdjêciach jest Bandit 1250 a to artyku³ o Bandicie 650
OdpowiedzBardzo fajnie, ¿e Bandit dobrze brzmi ale to cecha wielu motocykli. Obiecali¶cie ocenê tych trzech sprzêtów pod k±tem ich wszechstronno¶ci. Maszyny te kupuj± chyba raczej ludzie, którzy ...
Odpowiedz