tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki Bandit 650S

Suzuki Bandit 650S

Autor: Artur Owczarczyk 7 Drukuj

strony: 1 2 3 4 5

 

Suzuki Bandit 650S

Spośród 3 testowanych maszyn Suzuki Bandit 650S ma najbardziej korzystną cenę. Również prowadzenie Bandita jest czystą przyjemnością. Trochę gorzej - w porównaniu z BMW F 800 S - wygląda sprawa regulacji zawieszenia tylnego. Aby zmienić wstępne napięcie amortyzatora tylnego, musimy wyposażyć się - podobnie jak w przypadku Yamahy FZ6 Fazer S2 - w klucz noskowy. Możliwa jest również regulacja napięcia sprężyn przedniego widelca. Nowy Bandit prowadzi się dostojnie i płynnie, a jego komfortowe zawieszenie dobrze radzi sobie z dość dużą masą zarówno w trasie, jak i w precyzyjnej jeździe miejskiej. 222 kg na sucho to sporo, jednak w czasie jazdy czuć wyraźnie, że B650 jest solidnie zawieszony i trudno oprzeć się wrażeniu, że zawias jest tu właśnie taki, jaki być powinien. Również pozycja za kierownicą jest wyprostowana, a przez to bardzo komfortowa. Na koniec należy dodać, że Bandit jest zaskakująco zwrotny, co - w przeciwieństwie do masy - wydatnie ułatwia czynności manewrowe.

Silnik Suzuki Bandit 650S to zupełnie nowa rzędowa „czwórka", charakteryzująca się bardzo dobrą dynamiką i kulturą pracy. Silnik wspaniale ciągnie już od 3500 - 4000 obr/min, a z imponującego tłumika dobiega wówczas subtelny, jedwabisty bas. W codziennej miejskiej przepychance ten właśnie zakres obrotów, wraz z jego dźwiękową oprawą, towarzyszy nam najczęściej i staje się niewątpliwym źródłem frajdy w obcowaniu z Banditem. Gdy przytrzymamy manetkę, wskazówka obrotomierza chętnie wędruje ku czerwonemu polu, a niesłabnące przyspieszanie okraszone jest cudowną przemianą subtelnego basu w drapieżny ryk. Słowa zachwytu należą się perfekcyjnie pracującej skrzyni biegów. W dużej mierze jest to zasługa hydraulicznego sprzęgła, które zazwyczaj możemy spotkać w pojazdach „z wyższej półki".

Hamulce Suzuki Bandit 650S oferują równie dobrą „dozowalność" i wysoką skuteczność, co hamulce modeli konkurencyjnych. Również i w Suzuki możemy opcjonalnie zainstalować system ABS, zapobiegający blokowaniu przedniego koła w momencie hamowania.

Tablica wskaźników Suzuki Bandit 650S nie zawiera ani wskaźnika aktualnego biegu (czym ustępuje BMW F 800 S), ani cyfrowego wskaźnika temperatury silnika. Zgodnie ze współczesnymi standardami zawiera ciekłokrystaliczny prędkościomierz i analogowy obrotomierz. Oprócz tego znajdziemy tu między innymi liczniki przejechanej odległości, wskaźnik poziomu paliwa i zegarek.

Dane Techniczne

Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 656 cm3
Średnica x skok tłoka 65,5 mm x 48,7 mm
Stopień sprężania 11,5:1
Moc maksymalna 85 KM przy 10500 obr/min
Moment obrotowy 61,5 Nm przy 8900 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Prędkość maksymalna 205 km/h
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 780 mm
Wysokość całkowita 1225 mm
Rozstaw osi 1470 mm
Prześwit 135 mm
Wysokość siedzenia regulowana 770/790 mm
Masa suchego pojazdu 222 kg
Zawieszenie przód widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie tył wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja tłumienia siły odbicia
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony

Przód: 120/70 ZR17 M/C 58W
Tył: 160/60 ZR17 M/C 69W

Zbiornik paliwa 19,0 L
Norma czystości spalin EURO 3


Filmy:

Bandit 650 Miasto
Bandit 650 Miasto2
lovtza o Bandit650
0-100 Bandit650
Zdjęcia
suzuki bandit650 sciana
suzuki bandit650 kamienica
suzuki bandit650 na kolejowej
suzuki bandit 650.przod
suzuki bandit650 tyl
bandit650 jazda
bandit650 winkiel
bandit650 na drodze
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę