Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Poka¿ wszystkie komentarzeSiedzia³em na niej i jak by nie patrzeæ to jest to du¿y motocykl. Mo¿e 232 kg to nie jest ma³o ale pewnych rzeczy siê nie da przeskoczyæ. Tym, którym 232 kg jest za du¿o mogê tylko powiedzieæ, ¿e jest to obecnie najl¿ejszy motocykl w tej klasie. Dla porównania jej bezpo¶redni konkurent BMW R 1200 GS ADVENTURE, gotowy do jazdy wa¿y 260 kg. Kolejny konkurent to KTM 1190 Adventure R - masa w³asna pojazdu gotowego do jazdy 235 kg. Tu ró¿nica jest ju¿ niewielka ale jednak ci±gle na plus dla Hondy. Je¶li chodzi o KTM'a to i tak by³em bardzo uczciwy bo nie wybra³em najwy¿szego modelu 1290 Super Adventure, który wa¿y ju¿ 250 kg gotowy do jazdy. Nie mamy siê co k³óciæ o wagê bo ta maszyna naprawdê nie ma sobie równych w tej klasie motocykli.
OdpowiedzZgadza siê! To nie jest motocykl wyczynowy tudzie¿ wy¶cigowy, tylko to bardziej dwuko³owy Land Rover, który mo¿e nie najszybciej, ale ma wjechaæ wszêdzie. Z tego punktu widzenia za³o¿enia konstrukcyjne i forma motocykal wygl±daja super!
Odpowiedz