tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 SYM Mio 50
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

SYM Mio 50

Zaokrąglone linie Mio 50 to kontynuacja linii Fiddle. Jednak w odróżnieniu od niego, Mio napędza chłodzony powietrzem czterosuw, a z przodu ma tarczę hamulcową. Owiewki są trochę bardziej pękate i tym samym zapewniają więcej miejsca. Prawdopodobnie wyjdzie wersja czterosuwowa o pojemności 100cm3. Opcjonalnie oferowane są otwierany kluczykiem korek wlewu paliwa oraz zabezpieczenie przed kradzieżą przypominające to w Suzuki Burgmanie. Pewny siebie producent, głównego konkurenta upatruje w starej, dobrej Vespie. Oby miał rację. SYM jest tajwańską firmą, która rozpoczynała od licencyjnej Hondy.

Typ silnika: jednocylindrowy, czterosuw
Pojemność: 50 cm3
Moc: 2,9 (4) kW (KM) przy obrotach 8000/min
Masa z paliwem: 85 kg
Wysokość siodła: 755 mm
V maks. 45 km/h (zablokowany)

Sym Mio 50 model 2008

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Jednocylindrowy
poj.
49 ccm

Wymiary:

Dług/szer/wys
1,710 /650 /
rozstaw osi
1,280 mm

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 3 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Sym Mio 50

Brak informacji, dotyczących motocykla

Filmy o Sym Mio 50

Brak informacji, dotyczących motocykla

Tagi
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę