SYM GTS 125/250

Nowy topowy SYM nie nazywa się S, lecz GTS. Azjatycki design odchodzi w zapomnienie, przyszedł czas na europejski wygląd. Przy czym również ilość miejsca i zestrojenie zawieszenia dostosowanego do naszych wymagań. Wyposażenie nie pozostawia nic do życzenia, przestronny schowek na kask jest nawet oświetlany. Mimo jego rozmiarów, GTS prowadzi się bardzo dobrze. 125-tka ze skrzynią Variomatik dobrze spisuje się w mieście, ale poza nim robi wrażenie wałowatego. Ale przecież mamy jeszcze 250-tkę. Wykonanie i jakość materiałów są przeciętne. Natomiast mechanika, czyli silnik, przeniesienie napędu itp., jest bez zastrzeżeń.

Typ silnika: jednocylindrowy, czterosuw
Pojemność: 250 cm3
Moc: 15,8 (21,5) kW (KM) przy obrotach 7750/min
Masa z paliwem: 173 kg
Wysokość siodła: 725 mm
V maks. 123 km/h

Sym GTS 125 model 2008

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Jednocylindrowy
poj.
125 ccm
skrzynia biegow
Automatyczna

Wymiary:

Dług/szer/wys
2,165 /870 /1,380 mm
rozstaw osi
1,475 mm

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 5 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Sym GTS 125

Brak informacji, dotyczących motocykla

Filmy o Sym GTS 125

Brak informacji, dotyczących motocykla

Tagi
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali
na górę