Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzePrzepraszam, ale o co w tej wypowiedzi miało niby chodzić?
OdpowiedzDla mnie motocykle powiinny być estetycznie i technologicznie wysublimowane, szybkie, z twardym zawieszeniem, lekkie, wykonane z drogich materiałów. Przecinaki Ducati, duże Monstery, Aprilia Tuono V4, dawniej GSX-R 1000 K5, Kawa 636 05-06, filigranowa R6 itd. Odpowiedniki Ferrari wśród motocykli. Te wszystkie ociężałe turystyczne enduro, z wolnobrotowymi silnikami, toczące się z kuferkami po mieście i poza nim, pobudzają odruch wymiotny. To odpowiedniki SUVów świata motocykli. Tylko kto jeżdzi SUVami - w 80% tlenione tipsiary a reszta to bezjajeczni faceci po andropauzie. Dziwne, że takie motocykle chcą kupować jacyś młodzi męźczyzni...
OdpowiedzW 100% popieram... i jadą z tymi kuframi co rano do pracy, jakby z syberii wracali. A w kufrach O2... ale jadą .... :)
Odpowiedz