Promocja motocykli zamiast transportu publicznego
Ciekawa reklama z Indii. Tamtejszy producent motocykli Hero zachęca do korzystania ze swoich produktów, które mają być alternatywą dla zatłoczonego i uciążliwego momentami transportu miejskiego. Oczywiście materiał ten odnosi się do miejscowych realiów i na pierwszy rzut oka wydaje się być mało związany z realiami Europy, ale… tylko na pierwszy rzut oka. Wizyta z kamerą w pojazdach komunikacji miejskiej w dużych polskich miastach dałaby zapewne o wiele bardziej drastyczne sceny niż te z poniższego klipu.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Podobne w przekazie reklamy producenci motocykli pokazują w całej zachodniej i południowej Europie, gdzie popyt na małe motocykle skutery jest ciągle bardzo duży. U nas niestety reklama małych motocykli nie zawitała jeszcze do telewizji. Oczywiście sceptycy mogą stwierdzić tutaj, że nasz rynek motocyklowy jest za mały, aby importerzy dali radę wziąć na siebie takie koszty, z drugiej jednak strony może warto pomyśleć o wykreowaniu rynku?







Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeszkoda, ¿e hero nie ma u nas, chocia¿ mo¿e i lepiej, bo by³a kolejna marka do wydziwiania
Odpowiedzzachêcaj±ce, zw³aszcza z t± walizk± :) hehe
Odpowiedz