Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 99
Pokaż wszystkie komentarzePowiem Ci tak. Jak zdasz to powiesz.... "wiecie co, jednak te zmiany w przepisach to na plus". Dlaczego? Już tłumaczę. Też od niedawna mam lejce no i już było kilka sytuacji, gdzie musisz reagować szybko, np przy 90 wyskoczył mi kot i masz hamowanie awaryjne, koło tylne zblokowane, jedziesz jak po lodzie... nie jeden by się wyłożył. Co dalej, wolny slalom, przeciskanie się między samochodami... trzymać koordynacje, aby nie zarysować, aby nie szturchnąć. Bierzcie się w garść, zdawajcie i widzimy się na drodze. : ]
OdpowiedzNo właśnie bo na kursie uczy się JAK ZDAĆ EGZAMIN zamiast JAK JEŹDZIĆ NA CO DZIEŃ. Kto hamuje motocyklem głównie tylnym hamulcem (???), to nawyk z jazdy rowerami i motorowerami, DUŻYM motocyklem skutecznie hamuje się przednim (tylny to dodatek), ale tego na kursach nie uczą, zamiast tego wolne slalomy i ósemki. Też długo używałem w motocyklu głównie tylnego (obawa przed przeleceniem przez kierownik i złe nawyki z roweru), do czasu aż przełamałem się, za długo hamuje się tyłem i zostaje ślad na kilka metrów na asfalcie. Niefart sprawił, że muszę jeszcze raz podchodzić do kategorii A, a na moto zrobiłem ponad 50 tys. km i wiecie co ... mam problem, do każdego moto trzeba się przyzwyczaić, nawet do własnego po zimowej przerwie. Gladius jest OK, ale ma nierówna pracę na niskich obrotach, moja Yamaha (rzędowe 4 cylindry) pomimo większych rozmiarów i masy lepiej pozwala kontrolować wolna jazdę ... inne silniki, inna kultura pracy na wolnych obrotach. Mam znajomych którzy stawali na przednim, jeździli na tylnym kole, robili cuda, a i tak mieli problemy przesiąść się na inny moto - Gladiusa i zrobić nim prawidłowo manewry jak na egzaminie. Chyba celowo wybrano takie manewry i taki motocykl (dobry, ale nie do polnych manewrów gdzie rzędowe silniki są lepsze) - aby była niska zdawalność i PŁYNĘŁA KASA do WORD-ów.
Odpowiedz