tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Podsumowanie sezonu 2004
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Podsumowanie sezonu 2004

Rolas

W roku 2004, oczy wszystkich znawców wyścigowego tematu zwrócone były przede wszystkim ku Andrzejowi Pawelcowi, który niszczył Swoich rywali mijając linie mety średnio 20 sekund przed nimi. Po tym jak zdobył cztery tytuły Mistrza Polski klasy Supersport, postanowił zmierzyć się w najsilniej obsadzonej w Polsce, klasie Stockposrt na Yamasze R1.

Co ciekawe, obie klasy Superbike i Stocksport jadą razem w jednym wyścigu, a najlepszy Superbike’owiec, Teodor Myszkowski, ani razu nawet nie nawiązał bezpośredniej walki z Pawelcem. „Tedi” również startował Yamahą R1, w dodatku ze znacznych zakresem modyfikacji, które w rezultacie pozwoliły osiągnąć silnikowi moc 200KM (przy 180KM R1 Pawelca), ale diabelska moc i ogromne doświadczenie wyścigowe Teodora, nie zdołały podołać boskiemu talentowi, jakim bez wątpienia obdarzony jest Andrzej Pawelec.

NAS Analytics TAG

Paweł Szkopek, niszczący swoich rywali w roku 2003 z równie porażającą przewagą, także ani razu nie nawiązał walki z nowym Mistrzem klasy Stocksport. Na jego usprawiedliwienie zasługuje jednak fakt, iż ścigał się on w roku 2004 dodatkowo w klasie Supersport 600. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak ogromne wymagania fizyczne i psychiczne stawiają zawodnikom wyścigi motocyklowe, a start na dwóch różnych motocykla (w tym przypadku GSX-Ry 1000 i 600) i klasach w tym samym dniu tylko podwajają ogrom tego wysiłku.

Paweł zajął ostatecznie drugie miejsce w klasie Stocksport i trzecie w Supersport 600. Natomiast trzeci w Stocksportach był team partner Szkopka, Adam Badziak. Czwarty był reprezentant Hondy Monopol, Ireneusz Sikora na CBR1000RR, a piąty „zielony” Sławek Grausam na ZX10-R.

W superbike’ach, za Teodorem, uplasował się Piotr Stachowiak na Yamashe oraz Piotr Kamiński na Suzuki.

Supersporty nie zostały zdominowane piąty raz przez Andrzeja Pawelca, lecz przez ten sam motocykl, którego użył, aby zdobyć Mistrzostwo w poprzednim sezonie. Stało się tak za sprawą jego brata, który użył go do obronienia dobrego imienia klanu Pawelców. Vicemistrzostwo zdobył Marcin Kałdowski, który już od czterech jest wciąż o krok od zdobycia tytułu Mistrza. Po trzyletnim spędzeniu wyścigów w siodle Suzuki, postanowił przesiąść się na genialnie radzącą sobie w tej klasie Yamahę R6, lecz nawet ona nie pomogła w zdobyciu upragnionego tytułu.

W walce o puchar PZM-ot, klasę SPORT zdominował Tomasz Małłek na Yamashe R1 przed Szymonem Dziawerem (Suzuki) i Pawłem Pawelcem ujeżdżającym R6-tkę Andrzeja Pawelca jeszcze z lat 2000-‘02. Paweł jednak po dwóch bezapelacyjnie wygranych wyścigach w SPORT-ach postanowił się przenieść do Supersportów 600, co zaprzepaściło tym samym jego ogromne szanse na zdobycie pucharu na koniec sezonu.

Klasę AMATOR wygrał Dariusz Mikołajczyk na Suzuki. W roku 2004 wzięły udział także klasy pucharowe, mianowicie Suzuki GS 500cup oraz Honda CBR125. Obie charakteryzowały się dużym zainteresowaniem, zazwyczaj młodych adeptów, adeptów niektórzy z nich zaprezentowali niezwykle wysoki poziom swoich umiejętności. W klasie GS, był to bez watpienia 15-letni Andrzej Chmielewski, który zajął na koniec trzecie miejsce. W CBR-ach, również 15-letni i czwarty na koniec sezonu, Mateusz Stokłosa.

Wyniki sezonu 2004:

Superbike:
1. Teodor Myszkowski 129pkt
2. Piotr Stachowiak 72
3. Piotr Kaminski 50
4. Mariusz Grandys 43
5. Xavier Retat 37
6. Michał Pernach 36
7. Agris Neija 29
8. Jiri Mrkyvka 25
9. Berto Camlek 25
10. Tomasz Brzeziński 24

Stocksport:
1. Andrzej Pawelec 175pkt
2. Paweł Szkopek 129
3. Adam Badziak 118
4. Ireneusz Sikora 93
5. Sławomir Grausam 59
6. Bartłomiej Wiczyński 58
7. Marcin Biernacki 38
8. Alfred Luger 36
9. Tomas Miskovsy 36
10. Jacek Woropaj 36
11. Piotr Dobrowolski 33

Supersport:
1. Tomasz Pawelec 114pkt
2. Marcin Kałdowski 86
3. Paweł Szkopek 82
4. Piotr Kaczor 58
5. Marek Szkopek 57
6. Bartosz Cempel 46
7. Marko Jerman 25
8. Mariusz Wierzbicki 25
9. Torsten Fritzsche 22
10. Maciej Kubacki 21

Wyniki pucharu PZM:

SPORT:
1. Tomasz Małłek 61pkt
2. Szymon Dziawer 54
3. Paweł Pawelec 50
4. Paweł Stachurski 49
5. Piotr Uhma 40
6. Krzysztof Szymański 29

AMATOR:
1. Dariusz Mikołajczyk 61
2. Tomasz Gryc 49
3. Michał Czochralski 46
4. Filip Andrzejewski 36
5. Rafał Puchaczewski 34
6. Mariusz Schlotterer 25

Suzuki GS 500 cup:
1. Marcin Kosowski 95pkt
2. Grzegorz Dudek 77
3. Andrzej Chmielewski 56
4. Sebastian Szwajnoch 48
5. Szymon Dziwaer 39
6. Jarosław Pieluch 29

Honda CBR125cup:
1. Bartosz Zwolanowski 91pkt
2. Paweł Świeczkowski 79
3. Monika Jaworska 73
4. Mateusz Stokłosa 69
5. Mateusz Moćko 65
6. Łukasz Marszałek 62

Zdjęcia: www.debosz.com

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Tagi

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê