Plecak KNOX Sixpack - nasz test

Autor: Lovtza 2008.09.03, 14:55 Drukuj

Pomysł na codzienne dojazdy do pracy, gdzie liczy się wygodna i ochrona zawartości plecaka

Dziś prezentujemy wam specjalnie zaprojektowany dla motocyklistów plecak KNOX Sixpack. W pierwszym kontakcie produkt sprawia wrażenie przemyślanego i starannie wykonanego. Wewnątrz jak i na zewnątrz sporo kieszonek i przegródek. Ponadto w zestawie kupujący otrzymuje pokrowce na laptopa, zapasową szybkę i kask. Brzmi nieźle, prawda? Zobaczmy jak sprawdzi się to w praktyce.

Aby was nie zanudzać przytoczę kilka istotnych faktów, jakimi producent chce przekonać klienta do tego właśnie produktu. Te najważniejsze to:

  • Ergonomiczny, jak zestaw wojskowy
  • SIXPACK zaprojektowanyw sposóbaby główna waga po zapakowaniu plecaka znajdowała się w dolnej części nad biodrami redukując tym samym dyskomfort przy dłuższych podróżach.
  • 25-cio Litrowa pojemność
  • Bardzo łatwy dostęp do wnętrza plecaka poprzez długi zamek, chroniony przez regulowaną osłonę zamka.
  • Specjalne miejsce na laptop. Wewnątrz znajduje się wysokiej klasy specjalne miejsce do przewozu laptopa, zamykane i wyciągane wielkościowo dopasowane nawet do 17" matryc.
  • Specjalne miejsce na zapasową szybkę. Aby podczas dłuższej podróży nie mieć problemu z zbyt ciemną szybką w kasku, w plecaku znajduje się specjalny pokrowiec na drugą lub zapasową szybkę dokasku.
  • Dodatkowa pojemność. Dla dodania praktyczności, plecak jest wyposażony w systempasków ściągającychaby dodatkowo można było przyczepić KNOX Stowaway protektor, lub karimatę.
  • Miejsce na kask. W momencie dojechania do celu, można umieścić kask w specjalnie dodanego do plecaka wodoodpornego pokrowca, a następnie przymocować do specjalnego miejsca natylnej pokrywie (system elastycznych linek) plecaka,( nie nadaje się do używania w czasie jazdy).

Teoria a praktyka

Plecak jest bardzo wygodny i zapewnienia o ergonomicznej konstrukcji systemu nośnego nie są na wyrost. Rozbudowany system szelek i pasów sprawia na początku nieco kłopotu przy ubieraniu się w Sixpacka, ale po prawidłowym założeniu i zapięciu plecak spoczywa na ramionach motocyklisty pewnie i wygodnie. Co istotne konstrukcja systemu nośnego uwzględnia także coraz popularniejsze ostatnio garby aerodynamiczne, przez co jazda w sportowym kombinezonie nie będzie udręką.

Plecak jest pojemny, choć jego kształt nie jest regularny. Wpływ na kształt plecaka także plastikowy pałąk biegnący wzdłuż bocznych ścian i górą plecaka. Obszerna dolna część zwęża się ku górze. Ogranicza to możliwość łatwego wykorzystania przestrzeni i z pewnością turystyczne plecaki o porównywalnej pojemności pozwoliłby na lepsze gospodarowanie przestrzenią. Niestety jest to cena dobrej aerodynamiki, czyli coś z czym motocykliści spotykają się na co dzień. Dodatkowe boczne kieszenie, choć przydatne nie poprawiają tutaj znacznie możliwości załadunku. System do transportu laptopa z wewnętrznym etui spisuje się bardzo dobrze. Komputer jest nieźle chroniony zarówno przed uszkodzeniami mechanicznymi, jak i przed wilgocią (sprawdzone na redakcyjnym laptopie). Wewnętrzne ścianki plecaka wyposażono w mnóstwo kieszonek i przegródek. Wszystko jest pięknie, tylko dlaczego żadna z nich nie jest zapisana na suwak? To niekwestionowany minus. W moim dotychczasowym plecaku korzystałem też z plastikowego karabińczyka, bardzo przydatnego do mocowania kluczy. W Sixpacku nie znalazłem niczego takiego, a szkoda.

Bardzo dobre wrażenie robi zestaw pokrowców. Jeden do kasku, drugi do zapasowej szyby kasku, trzeci na wspomnianego laptopa. Korzystać z nich można oddzielnie, nawet jeśli nie używamy w danym momencie plecaka. Bardzo dobre wykonanie ugruntowuje pozytywne wrażenie. Przydatny okazuje się system mocowania kasku za pomocą linek, choć w pierwszym kontakcie wymaga on chwili „rozkminienia" o co chodzi. Jeśli użytkownikowi brakuje miejsca w przestrzeni plecaka, można zyskać dodatkową przestrzeń przez mocowanie torby w kształcie cylindra na górnej części plecaka. Może być to równie dobrze śpiwór, lub karimata. Odpowiednie pasy specjalnie w tym celu schowane zostały w sprytnie zamocowanych kieszonkach na ramiączkach plecaka.

Podsumowując

Plecak KNOX Sixpack to produkt wysokiej jakości o przemyślanej konstrukcji i bardzo wygodny w użytkowaniu. Jego główne zalety to ergonomia, nieprzemakalność, wysoka jakość wykonania i wielofunkcyjność. Plecak jest także trwały. Miesiąc intensywnego użytkowania nie zrobił na nim najmniejszego wrażenia, choćby jednej wystającej niepotrzebnie nitki. Pomimo tych zalet, z pewnością nie jest to produkt bez wad. Przede wszystkim brak tu zamykanego schowka wewnątrz plecaka, a realną pojemność ogranicza nieregularny kształt. Jeśli zatem nie oczekujesz od plecaka maksymalnej pojemności i nie wozisz ze sobą połowy szafy, może się okazać że KNOX stworzył coś właśnie dla ciebie. Sixpack to świetny pomysł na codzienne dojazdy do pracy, gdzie liczy się wygodna i ochrona zawartości plecaka. Przy tym cena jest jak najbardziej przystępna.

Nasza ocena: bardzo dobry

Dostępny kolor: czarno/czerwony

Dostępny rozmiar: 25 L

Cena sugerowana brutto: 185 pln

Wyłączny importer:
REDLINE
ul. Fabryczna 12, 39-200 Dębica
tel. (14) 68 33 3a33
www.knox.com.pl, 2m@2m.com.pl

Sixpack BAG AND ALL THE BITS
Knox INSIDE 6PACK
6 PACK LOGO
Zdjęcia
Knox Sixpack ride
plecak
plecak Knox Sixpack
plecak knox
Knox sixpack stripes
Knox Sixpack MAIN BAG
Knox BAG WITH HELMET
KNOX WAE COMPUTER
Sixpack plecak EXTRA STORAGE
Knox OPEN DR BAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali
na górę