Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzePierwszego lutego napisalem na blogu co¶ takiego, odno¶nie produkcji Ducati w Indiach: "Co mnie jednak bardziej ciekawi w tym temacie, to fakt, ¿e prezes w³oskiej marki twierdzi, „¿e nie zamierza wypu¶ciæ na rynek tañszych Ducati z ma³ymi silnikami, poniewa¿ chce, aby producent by³ kojarzony tylko i wy³±cznie z segmentem premium„. Jak na moje, to Kawasaki te¿ nie my¶la³o o skuterach. Tak wiêc Scrambler 125 jest jeszcze bardziej prawdopodobny, gdy¿ Panigale 250 jest raczej dzik± fantazj±." Ku¼wa po trochu wykraka³em...
OdpowiedzWolalbym zeby klienci jak dlugo sie da kupowali motocykle tylko z japonskicj i europejskich fabryk - to odwlecze moment kiedy wszytsko przenios± do chin, indii albo - zgroza - bangladeszu...
Odpowiedz