Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzePanowie. Jestem zielony w hard enduro. S± jakie¶ objawy koñczenia siê t³oka czy tylko patrzeæ na mth ? Co je¶li bd je¼dzi³ powiedzmy 100 mth lub wiêcej
OdpowiedzGeneralnie kolego to na t³oku za bardzo nie na oszczêdzasz gdy¿ t³ok siê zu¿ywa,pojawiaj± siê luzy i powoduje to szybsze zu¿ycie NiCaSilu:).To tylko jeden z przyk³adów. Pozdro
OdpowiedzPo czym mo¿na poznaæ, ¿e trzyma zmieniæ t³ok ?
OdpowiedzTrzeba* zmieniæ t³ok
OdpowiedzMin. po dok³adnym pomiarze:) Ci bardziej wtajemniczeni ju¿ po wygl±dzie mog± oceniæ stan t³oka albo od strony kana³u wydechowego.Ale generalnie nie sam t³ok jest a¿ tak wa¿ny, wg. mnie du¿± rolê odgrywaj± te¿ pier¶cienie które ¶ci¶le wspó³pracuj± z cylindrem i przez d³ugotrwa³± ich pracê wyrabiaj± siê luzy w rowku w którym osadzone s± pier¶cienie na t³okach Zaoszczêdzisz na t³oku to siê odpokutuje pewien sposób w dalszym czasie.Warto te¿ dodaæ ze sprzêty typu exc 125\200 maj± krótsz± ¿ywotno¶æ uk³adu korbowego ni¿ 250 i nawet 300. Pozdro:)
Odpowiedz