Nowy Triumph Tiger Sport oficjalnie
Zmienne tryby pracy jednostki napędowej, kontrola trakcji, ride-by-wire i wiele innych nowinek zawitało do Tigera Sport.
Po zaktualizowanym Tigerze Explorerze przyszedł czas na Tigera Sport. Model Sport otrzyma odświeżoną jednostkę napędową o pojemności 1050 ccm z Speed Triple’a. Silnik zyskał dodatkową moc oraz moment obrotowy w całym zakresie obrotów. Inżynierowie przeprojektowali więc komorę spalania, głowicę, korbowody oraz tłoki.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSYŁKA GRATIS »
Tiger Sport 2016 otrzyma cały pakiet elektronicznych wspomagaczy: kilkustopniową kontrolę trakcji, ABS (możliwe, że także z opcją hamowania w zakręcie jak w Tigerze Explorerze XR) oraz zmienne tryby pracy. Dodatkowo na pokładzie Sporta znalazł się tempomat.
Z mniej poważnych zmian, Tiger został wyposażony w szybę z regulacją wysokości, nowe lusterka, podnóżki, układ wydechowy oraz kilka innych detali. Tiger Sport 2016 będzie dostępny w dwóch malowaniach, czarnym i srebrnym (ze zdjęć).
Triumph nie udostępnił danych dotyczących mocy maksymalnej i momentu obrotowego.







Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeNa pewno nie będzie to poziom sprzedaży np Tracera, który całkiem nieźle przyjął się na naszym rynku i zapewne będzie kontynuował dobrą passę również w tym roku. Robotę robi głównie ceną, jednak ...
Odpowiedztak, akurat, 40-45 tys. przy takim kursie euro i braku importera cudem będzie jeśli cena zatrzyma się na 55 tys. PLN
OdpowiedzTo co, za rok Street Triple 800?
OdpowiedzDodam jeszcze ze handguardy i podgrzewane manetki z tempomatem maja byc w serii. Sa tez nowe lusterka i wkooooncu wysw. biegow.
OdpowiedzRaf, jak narazie to w PL nie masz polskiego dystrybutora Triumpha więc przyjdzie nam poczekać na nowe TS`y.
OdpowiedzNo jakże , a www.triumph.net.pl ??? Mają nawet obecnie wyprzedaże rocznika 2015. Czyżby firma ta porzuciła import Triumph w 2016r ? Ej, jakoś mi się nie wydaje...
OdpowiedzDokladnie jak kolega pisze. Tiger Sporta kupilem w de a Street Tripla w salonie w Bielsku-Bialej. W Krakowie tez maja salon Triumpha wiec nie wiem o czym piszesz...
OdpowiedzImporterem Triumpha w Polsce był InterMotors jaka InterCars. Od stycznia nim nie są. Chyba nie jest dziwne, że wyprzedają to co mają jeszcze na stanie. Sam Triumph podaje że jest w trakcie finalizowania ustaleń z nowym importerem, ale wzbraniają się przed podaniem nazwy... Tak, że Drogi Kolego, jak na płocie będzie pupa napisane, to nie głaszcz ;). Nie można dowierzać temu co jest napisane w internetach i nie tylko ;).
OdpowiedzNo dobrze, wlazłem więc na angielską oficjalną stronę Triumph ( nie tego kojarzonego z głaskaniem pupy, czyli nie producenta damskiej bielizny) i jako dystrybutor w Polsce nadal jest wskazywana firma z Czosnowa , pod adresem InterMotors, choć pod nazwą Triumph Polska. Nadal angielski producent nie wskazuje innego dystrybutora, a mamy połowę lutego...
Odpowiedzczesc Podobno nowa umowa importerska jest juz podpisana miedzy Triumphem a Almot'em. Dilerzy juz o tym wiedza.
OdpowiedzPodobno nowy importer to Almot i dilerzy juz o tym wiedza.
Odpowiedz12.500€ - tyle dalem za swojego T.Sporta w 2014r. Czy to duzo w porownaniu do konkurencji? Nie wydaje mi sie. Takiego update-u oczekiwalem. Ride-by-wire i regulacja szyby w polaczeniu z ...
OdpowiedzKolejne moto multistradopodobne, obawiam się, że cena będzie wyższa od japońskiej konkurencji więc popularności na polskim rynku mu nie wróżę. Niestety Polacy najczęściej jako jedne z głównych ...
OdpowiedzTak może napisać tylko ktoś kto nie zna kompletnie produktów marki Triumph.I to jest właśnie takie typowo polskie - nie mam pojęcia o czym piszę więc poudaję eksperta ... ehh..
OdpowiedzZabawne, nie twierdzę że jestem ekspertem, wyrażam tylko swoją opinię i dostaję hejtującą odpowiedź. Ty na prawdę nie widzisz podobieństwa do multistrady i ich klonów jak np. BMW S1000XR ?
OdpowiedzNiestety ale Kigon ma racje kolego. Po pierwsze Triumph to nie V-strom ani Versys - tutaj dbalosc o detale jest na wyzszym poziomie i za to sie placi. Za to przy odsprzedazy stracisz mniej niz przy produktach japonskich. Po drugie - co masz na mysli piszac cyt. "kolejne moto Multistradopodobne"? Nie wdajac sie zbytnio w szczegoly, musialbys dokladnie odwrotnie napisac (o ducati ze Tigeropodobne) poniewaz Tiger 955i (a z tego modelu wywodzi sie T.Sport) wyjechal dekade wczesniej na ulice niz Multistrada, ze o S1000xr nie wspomne. Nie popisales sie, radze Ci nie brnij dalej bo nie masz argumentow...
OdpowiedzOj kolego, troche wiecej pozytywnego myslenia.
Odpowiedz