tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Nowa Honda CBR600RR 2013 - upgrade
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Nowa Honda CBR600RR 2013 - upgrade

Autor: Lovtza 2012.11.13, 12:02 19 Drukuj

To na swój sposób niesamowite, że Honda potrafiła dokonać tak bardzo udanego lifting modelu CBR1000RR, po czym mniejszemu modelowi CBR600RR zrobiła coś takiego… Przed Wami Honda CBR600RR po zmianach stylistycznych i technicznych.

Tym co najbardziej rzuca się w oczy, jest nowa aparycja przodu motocykla. Zupełnie nowe lampy rozdziela duży wlot układu dynamicznego doładowania motocykla. Nowe są także owiewki. Niby nie ma tutaj niczego zaskakującego, lecz nachylenie lamp i ich kształt przywodzić może na myśl działalność domorosłych tunerów, tudzież mniej udane naprawy powypadkowe przy wykorzystaniu samochodowych zamienników… Tak ponoć jednak ma być, a co ważniejsze, nowa CBRka ma jeździć o wiele lepiej od poprzedniczki. Oddajmy na chwilę głos szefowi projektu:

Hirofumi Fukunaga, Large Development Project Leader: “Nowa CBR600RR, zbudowana na platformie z poprzedniego modelu, wynosi osiągi na zupełnie nowy poziom. Zapewnia niesamowitą jazdę na torze wyścigowym, ale jednocześnie jest łatwiejsza do jazdy po ulicy. Brzmi to sprzecznie, ale naturalna fuzja obu tych cech motocykla czyni go jeszcze atrakcyjniejszym niż w przypadku poprzedniego modelu. Co istotne tworzyliśmy ten motocykl mając na uwadze zachowanie przystępnej ceny. Jako szefowi projektu, nic nie sprawi mi większej przyjemności jak obserwowanie stymulacji rynku Supersport i przyciągnięcie do niego nowych motocyklistów.”

Kluczowe wydaje się tutaj sformułowanie zbudowana na platformie z poprzedniego modelu, czyli mówiąc po ludzku – bez istotnych zmian konstrukcyjnych. Silnik, rama i tylne zawieszenie są praktycznie identyczne, jak w poprzednim modelu. Czterocylindrowa 600cc rozwija 120KM przy 13500 obr/min. Nowością jest z pewnością widelec Big Piston Fork w przednim zawieszeniu oraz nowe, w założeniu lżejsze, koła.

Choć nowa aparycja CBRki nie musi się nam podobać, nowe kształty oznaczają 6,5% mniejszy opór aerodynamiczny z kierowcą siedzącym prosto i 5% z kierowcą złożonym za owiewką. Motocykl jest też lżejszy od poprzednika, niestety tylko o 0,6kg. 

  NAS Analytics TAG

Zdjęcia
Honda CBR600RR 2013Honda CBR600RR 2013 statyczne
Honda CBR600RR 2013 1Honda CBR600RR 2013 Repsol
Honda CBR600RR 2013 klasykaHonda CBR600RR 2013 bialo niebieska
Honda CBR600RR 2013 nowoscHonda CBR600RR 2013 black
Honda CBR600RR 2013 2Honda CBR600RR 2013 box
Honda CBR600RR 2013 frontHonda CBR600RR 2013 tyl
 Honda CBR600RR 2013 motonowosc
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:txa 14/11/2012 10:20

Paw, jak mawia mlodziez.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę