Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeNie wiem czemu tutaj czêsto kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia. Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo.... Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...
Odpowiedzoczywi¶cie ¿e nakedem nie poje¼dzisz szybciej ni¿ 140-160 kmh. Zawsze jak padnie takie stwierdzenie, odzywa siê kozak który móg³by je¼dziæ ca³y dzieñ 250 kmh, ale w jakich warunkach? W lesie, gdzie wiatru prawie nie ma? Polecam wyjazd np na autostradê, tam ju¿ przy 120 kmh urywa g³owê
OdpowiedzJu¿ odpowiadam. Na niektórych nakedach, gdzie kierowca ma zwart± pozycjê da siê pojechaæ wiêcej ni¿ 140 ;) Podaj±c t± warto¶æ mam na my¶li prêdko¶æ przy której da siê jechaæ bez zbytniego zmêczenia. Jasne ¿e da siê pogoniæ i 220, ale w pewnym momencie jest to ju¿ mêczarnia. Na VMaxie pozycja jest wygodna, ale rêce ma sie rozstawione szeroko, klatka piersiowa jest praktycznie pionowo a nóg nic nie os³ania. Oznacza to, ¿e jako kierowca stawiasz bardzo du¿y opór powietrzu.
OdpowiedzWitam... Chcialem zapytac bo pewnie z wiecej piecow chleb jadles, czy takie owiewki do naked bikow cos daja ?? chodzi mi o te takie kawalki plastiku ktore zaslaniaja przyzady pokladowe motocykla... miales moze stycznosc z czyms takim ?? pomaga takie cos?? bo zawsze stoi sie na rozdrozu ladny wyglad nakeda czy komfort turystyka (sporta)
OdpowiedzJuz od jesieni 2008 r. mialem zarezerwowanego vMax'a, ale niestety przed odbiorem podrozal z 69K do 89... wiec zdecydowalem sie w czerwcu na maksymalnie wyposazone BMW k1300r - ktore potanialo w negocjacjach z 74 do 60K. Jednym z elementow opcjonalnego wyposazenia jest niepozorna szybka - nazywana 'sportowa'. Efekt dzialania tej owiewki jest taki, ze caly odcinek A4 z wroclawia do katowic mozna przejechac nie zwalniajac ponizej 170. ... Potem zrobilem jeszcze 300 km - uprzedzajac pytania . Co do samych wrazen z jazdy K1300R - jesli ktos z Fanow vMaxa jest zainteresowany - chetnie opowiem ;)
Odpowiedzproducent najwyrazniej ustalil taka cene aby moto mialo charakter ekskluzywny.kto ma go kupic to i tak go kupi.
OdpowiedzTakie dodatkowe owiewki rzeczywi¶cie co¶ daj±. Zazwyczaj podnosz± "zno¶n±" prêdko¶æ jazdy o 20-30 km/h zdejmuj±c napór powietrza z klatki. Oczywi¶cie du¿o zale¿y od samej owiewki, kszta³tu, powierzchni itd.
Odpowiedzjasne ze polecisz nawet duzo wiecej niz 140 i wcale zadne cwiczenie nie sa potrzebne, ale pytanie brzmi jak dlugo?
OdpowiedzJestem szczê¶cliwym posiadaczem Vmax i dziêki zaliczce udalo mi siê go kupiæ w pierwszej cenie 69K. W tym toku objecha³em nim Balaton ( 3200 km) do oko³a i jedyny problem jaki mia³em to ,¿e baga¿ wozi³ mi kolega ( ju¿ pojawily siê kufry)Wiêc w przysz³ym sezonie nie bedzie problemu.I zasiêg przy ostym dzidowaniu potrafi ³ykn±æ 10 l wiêc zasiêg z rezerw± to 150 km :( .Co do ochrony przed wiatrem trudno mi siê zgodziæ ,¿e 140 km/h to koniec komfortowej jazdy.Jestem wysoki i bez problemu trzyma³em 160-180 km/h w pogoni za kolegami na turystycznych BMW to zas³uga zegarów ,którê spe³niaj± funkcjê ma³ej szyby.Jednak obiektywny pewnie nie jestem bo pokocha³em mój parowóz:)
OdpowiedzMarzenia sie spe³niaj± i mo¿e kiedy¶ kupie ten piêkny motor ;)) w tej chwili je¿dzê HD Sportsterem Iron , fajny motorek ale brakuje mi ju¿ mocy a V-Max to jest to czego potrzebuje ;))
Odpowiedza ja szczê¶liwie go nie posiadam :)
Odpowiedz