Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarzeNa motorower te¿ nie ma szkoleñ, a do niedawna wolno by³o je¼dziæ nawet na dowód osobisty. Teraz te¿ poje¼dzisz nimi na jakiejkolwiek kategorii prawka. A przecie¿ zdecydowana wiêkszo¶æ motorowerów jest odblokowana i po tuningu przez co ma osi±gi trochê tylko gorsze od 125-tek. A w przypadku dobrze podrasowanych dwusuwów (np. Aprilia RS50) porównywalne lub nawet lepsze od przeciêtnej 125-tki. Jak siê rowerem z górki z prêdko¶ci± 40 km/h zapierdziela, to te¿ steruje siê tym inaczej ni¿ autem. Zatem panika w tej materii jest przesadzona. Umiesz - wsiadasz, nie umiesz - nie wsiadasz.
OdpowiedzId±c tym tokiem rozumowania, nie widzê ¿adnego logicznego uzasadnienia, abym jako posiadacz kat. A2 musia³ robiæ dodatkowe kursy na kat. A. Tym bardziej bior±c pod uwagê fakt, ¿e egzamin wygl±da dok³adnie tak samo tylko motocykl jest rozblokowany i ma kilka kW wiêcej.
Odpowiedz