Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeMy¶la³em , ¿e to s± naked bike. Waga V MAX z paliwem to a¿ 311 kg, a K 1200 R tylko 237 kg. Czy to wada, ¿e BMW to skuter przy V MAX? Technologicznie, to faktycznie sukces, ¿e w V MAX mo¿na podczas jazdy zmieniæ twardo¶æ sprê¿yn, u¿ywaj±c pokrêt³a hihi.
OdpowiedzPo prostu powiedz, ¿e nie staæ Ciê na Vmaxa albo lepiej ¿e siê boisz....Tutaj technologia to silnik a nie kanapa i full opcja dla miêczaków jak w BMW :)))
OdpowiedzTriumph Rocket III Classic ma ponad 300 kg a do sety ci±gnie w 3 sec dziêki 200 NM monemtu, przeci±¿enie przy starcie 1 G!! V- Max zawsze by³ ciê¿ki a i tak dawa³ rade du¿o l¿ejszym, dlatego jest taki "presti¿owy'
OdpowiedzV MAX i Suzuki Intruder mo¿e jako¶ jad± bez problemu, ale tylko na wprost, bo na winklach takim ciê¿arem nie da siê ¶migaæ. 27 VI 2009r zapraszam na wyjazd do Cap d'Agde we Francji, z Dzier¿oniowa do Agde 1740km w dwa dni.
Odpowiedz.....no comment! ¿alisz sie czy siê chwalisz?? bo nie wiem do czego bijesz Kolego.Ja osobi¶cie wola³ bym 1ego V-max-a od twoich 10ciu K1.(skuterów)
Odpowiedz