Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeMotocykl wygl±da genialnie i t± drog± powinna pod±¿aæ Yamaha, gdy¿ obecny model R6 ju¿ siê mocno opatrzy³. Natomiast trochê nie rozumiem czemu widzicie w Daytonie 675 motocykl wybijaj±cy siê swoj± pojemno¶ci±, czy liczb± cylindrów poza jaki¶ standard? Na chwile obecn± motocyklami sportowymi które prze³amuj± pewne regu³y pod tym wzglêdem, s± jak s³usznie zauwa¿yli¶cie MV Agusta F3 800, Ducati Panigale 899, ale te¿ Suzuki GSXR 750 czy Kawasaki ZX6R ze swoj± pojemno¶ci± 636 cm3.
Odpowiedza co z cebrami z seri 900rr
OdpowiedzBy³o te¿ Benelli Tornado TRE 1130 i wiele innych z tym¿e nie s± one ju¿ produkowane i na przestrzeni lat zmienia³y siê trochê kanony, które co bêdziemy ukrywaæ wyznaczaj± przepisy klasy Superbike.
Odpowiedzyyy one by³y ponad 10lat temu ;)
Odpowiedznie przesadzaj, wyglada przeciêtnie, jak kazda szlifiera
OdpowiedzKwestia gustu. ;)
OdpowiedzOsobi¶cie mnie nie porywa :) za to R6 to wed³ug mnie cudeñko ;D
Odpowiedz