Motocykl Malaguti Specter GP 125 wje¿d¿a do Europy. Pierwszy taki model na naszym kontynencie
Marka Malaguti zaprezentowała ciekawą nowość, która jednocześnie wydaje się być eksperymentem, a przynajmniej jest nim na europejskich rynkach, ponieważ w Azji takie konstrukcje są bardzo popularne. Specter GP 125 pochodzi z kategorii określanej jako "underbone motorcycles". To hybryda skutera i tradycyjnego motocykla. Czym się wyróżnia?
Tak zwane "underbone motorcycles" to maszyny, które łączą cechy skutera i motocykla, a dodatkowo w krajach azjatyckich potrafią przewieźć kilkuosobową rodzinę. Mamy tu wygodne siedzenie i prostą kierownicę, co daje neutralną pozycję. Duże koła o średnicy 17 cali zapewniają komfort na nierównościach. Jednocześnie moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą łańcucha, a silnik współpracuje z tradycyjną skrzynią biegów.
Pod względem osiągów Spectre GP125 nie brzmi porywająco. Silnik o pojemności 125 cm3 jest chłodzony powietrzem i generuje maksymalną moc 10 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 9,6 Nm. Z przodu zamontowano ogromną tarczę hamulcową o średnicy 320 mm. Oświetlenie wykonano w technologii LED. Zegary składają się z analogowego obrotomierza i cyfrowego wyświetlacza, na którym pokazywana jest prędkość, przebieg, aktualnie wbity bieg oraz stan zbiornika paliwa. Cena została ustalona na 2,5 tys. euro, a więc równowartość ok. 11,7 tys. zł.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzePrzypomina Kawasaki AX 125, który by³ u nas sprzedawany parê lat temu, ale totalnie siê nie przyj±³.
Odpowiedz