Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Poka¿ wszystkie komentarzeMoto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich pró¿no szukaæ w innych maszynach co znaczy, ¿e z ca³± pewno¶ci± znajdzie nabywców. Idealne moto do ca³orocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intryguj±ce jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygl±da starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.
OdpowiedzPytanie tylko jak siê bêdzie prowadzi³o i czy bêdzie chcia³o choæ trochê hamowaæ.
OdpowiedzNie czyta³e¶ testu, czy z definicji nie wierzy w to co pisz± dziennikarze? Bo w te¶cie jest napisane ¿e bardzo dobrze siê prowadzi i hamuje?
OdpowiedzTak, tak, a posiadany wcze¶niej przeze mnie m.in. Transalp to mia³ byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat ¿e tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie te¿ wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej m³odo¶ci. Mo¿e siê dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z ma³ym ry¿owym ludzikiem na pok³adzie.
Odpowiedz