Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeMam w garazu zarowno meska 2T jak i pedalska 4T ale jak wiekszosc ciot w kolorowych ciuszkach, ktore pokazuja czasem na Eurosporcie2, wole ta pedalska. Gdzie mi tam do wielkich jaj redaktorow Scigacza, ktorzy jak powszechnie wiadomo musza je przed jazda ukladac po odwrotnej stronie niz odstaje dyfuzor... A co do uszkodzen, to warto je bylo od razu wymienic w artykule, bo "wlasciwie nic" to raczej porysowana okleina, a nie elementy, ktore przytoczyles w poscie. One wytrzymaja jeszcze gora jedna-dwie gleby na te sama strone i beda do wymiany a graty do Dukati tanie nie sa. Poza tym im wiecej konkretow w tescie tym bardziej on wiarygodny. Po tekstach napisanych ogolnikowymi kalkami wystarczy przeslizgnac sie wzrokiem i jedyne co pozostaje to irytacja i wrazenie wazeliniarstwa wobec importera udostepniajacego sprzet.
OdpowiedzBardzo dobry komentarz ;) Tylko trochê nietrafiony, bo skomplementowanie Multistrady nie jest wazeliniarstewem. Ona na prawdê daje sobie radê ;) Mamy napisaæ, ze jest ¼le, skoro jest dobrze, tylko po to aby nie byæ pos±dzonymi o wazaliniarstwo? Spróbuj, wtedy wrócimy do dyskusji.
OdpowiedzKomentarz dotyczy zbywania dosc istotnych faktow (udaroodpornosc w koniu z "Enduro" w nazwie) ogolnikami. wartosciowy test powinien zawierac konkrety. Nie limituje Was objetosc papierowego magazynu. Tym bardziej, ze na dywagacje, wstepy i zartobliwe ozdobniki jest miejsce. Najlepiej przysluzycie sie fajnemu sprzetowi podajac konkrety i pozwalajac czytelnikowi wyrobic sobie samemu zdanie, a wlasnego zdania broni sie potem jak Czestochowy, w przeciwienstwie do tego narzuconego z gory. A co do "sprobuj sam" to poprosze o adres poligonu, gdzie daja ludziom z ulicy konie za sto kawalkow do tarzania w blocie, bez uprzedniej cesji domu i obu nerek.
OdpowiedzZapewniam Ciê, ¿e dla tych, których staæ na wydanie 110 tysiêcy z³otych na taki motocykl, wymiana d¼wigni sprzêg³a na tak± akcesoryjn± (za 250 z³) nie jest wielkim wysi³kiem finansowym. Wiêc dla nich ta informacja nie nalezy do specjalnie istotnych. Dla nich najwa¿niejsze jest to, czy radocha z jazdy jest adekwatna do ilo¶ci wydanych pieniêdzy? Czy motocykl jako¶ciowo odpowiada tej cenie, czy rzeczywi¶cie to co obiecuje producent w odniesieniu do mo¿lwio¶ci pokrywa sie z rzeczywisto¶ci±. To s± dla nich dla nich istotne informacje i dlatego na tym siê skupiali¶my. A 10-stronicowych elaboratów nikt nie chce czytaæ...
OdpowiedzZabawne, bo w sumie to mnie stac, ale ciekawi mnie to, a nie jestem ani z Poznania, ani z Krakowa :). Proponuje Ci szczera rozmowe z jakims wlascicielem warsztatu msamochodowego dowolnej marki premium. Zapytaj jak zachowuja sie bogaci ludzie i o jakie kwoty sie wyklocaja, kiedy konczy sie mozliwosc wrzucenia czegosc w koszy lub sciagniecia z ubezpieczalni :) A testy piszcie jak tam sobie chcecie, najwyzej bedzie sie od razu przechodzic do zdjec...
Odpowiedz