Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 43
Pokaż wszystkie komentarzeMam FZR 1000 94r.Poprzedni sprzęt to CBR 1000F.Stwierdzam że CBR to wdzięczny motocykl ale FZR1OOO jest zdecydowanie większym i ciekawszym wyzwaniem.Zwyczajnie ma jaja.W CBR brakowało mi kropki nad i. Przy okazji zapytam czy ktoś może potrafi powiedzieć w jaki sposób sprawdzić prawidłowość funkcjonowania zaworu EXUP?.Z góry dziękuję za wszystkie porady.
OdpowiedzOczywiscie ze da sie sprawdzić.Zawór ten znajduje sie po lewej stronie motocykla.Dochodza do niego dwie linki które są sprzęzone z elektronicznym napędem znajdującym sie pod siedzeniem.Linki muszą byc odpowiednio naciągnięte, czyli nie za mocno i nie za słabo.Po odpaleniu motocykla mozna obserwowac zawór EXUP dodając jednocześnie gazu.Jezeli widac ze zawór przy maksymalny dodaniu gazu otwiera sie maksymalnie toznaczy ze jest dobry.Moze byc tak że ze względu na duza temperature i zanieczyszczenia przepustnica znajdująca sie w zaworze EXUP chodzi ciężko,lub wogóle.Wtedy obroty mogą wariować a moc moze spaśc ze wzgledu na nie pelną przepustowość rury wydechowej.
Odpowiedzmam możliwość kupna fzr1000 90r, ale największy motor który okiełznałem to jawa 350ts. mam małe obawy czy podołam fzr, prosze o info i pozdrawiam wazzup_17@o2.pl
Odpowiedzstary ja wsiadlem na fzr 1000 z mz 250 ,juz rok i zyje :) polecam.uczucie roche jak "mucha w czołgu" ale moc jest do opanowania
Odpowiedz