tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 MV Agusta poka¿e 4 nowe motocykle i chce zast±piæ Triumpha w klasie Moto2 - Sardarov znów opowiada o swoich planach
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

MV Agusta poka¿e 4 nowe motocykle i chce zast±piæ Triumpha w klasie Moto2 - Sardarov znów opowiada o swoich planach

Autor: Wojciech Grzesiak 2021.10.30, 08:28 Drukuj

Do targów EICMA pozostało już niewiele czasu, więc to dobry moment na zapowiedzi dotyczące nowych motocykli. Timur Sardarov udzielił wywiadu włoskiemu Motociclismo i odpowiedział o tym, co dzieje się w Varese.

Przede wszystkim Sardarov podkreślił, że plan pięcioletni jest realizowany zgodnie z założeniami pomimo utrudnień wywołanych problemami z dostępnością elektroniki. Według prognoz, rok 2021 powinien zakończyć się sprzedażą na poziomie 7000 sztuk, a w 2022 roku zostanie osiągnięty próg 10 000 sprzedanych motocykli. MV Agusta nawiązała również współpracę z QJ-Motor, który jest właścicielem marek Benelli i Keeway. Zapytany o wątek małolitrażowych motocykli Sardarov odpowiedział: "Mamy kilka niespodzianek, ale na razie nie mogę niczego zdradzić. Mogę potwierdzić, że będziemy mieli dwucylindrowy silnik, ale prawdopodobnie jego pojemność będzie oscylować w okolicach 500 cm3." Benelli oczywiście ma taki silnik, który jest używany chociażby w modelu TRK 502, ale w przypadku MV Agusty zapewne zostałby on nieco zmodyfikowany.

NAS Analytics TAG

Sardarov potwierdził również, że platforma o pojemności 950 cm3 nadal jest w grze i ma być oferowana w dwóch wersjach - pierwsza będzie nastawiona na moc i przeznaczona dla motocykli sportowych, a druga będzie miała więcej momentu obrotowego i ma pojawić się w motocyklach turystycznych. Motocykl adventure z logo MV Agusty ma zostać zaprezentowany jeszcze w tym roku, ale dostawy finalnego produktu zaplanowano na rok 2023. Na targach EICMA MV Agusta ma pokazać cztery nowe motocykle. Jeśli chodzi o elektryczną przyszłość, to ta jest planowana dla marki Cagiva, która ma powrócić, ale dokładnie nie wiadomo kiedy. Cagiva połączyłaby ofertę motocykli z silnikami elektrycznymi oraz spalinowymi. W przypadku tych pierwszych mają to być produkty z segmentu urban mobility.

Na koniec Sardarov wypowiedział się także o udziale MV Agusty w wyścigach, a konkretnie w Moto2, gdzie producent jest obecny. Właściciel marki z Varese przyznał, że rezultaty nie są zadowalające i jeśli nadal takie będą, to MV Agusta wycofa się z tej serii. Starty w Moto2 zostały "odziedziczone po poprzednim zarządzie". Co ciekawe, MV Agusta ma ambicje by zastąpić Triumpha jako dostawcę silników w Moto2. Wiadomo, że do 2024 roku raczej się to nie wydarzy. Na razie MV Agusta chce otworzyć sto nowych salonów na całym świecie, a także pracuje nad udoskonalaniem platformy do zakupów online. Celem Sardarova z kolei jest poprawienie jakości maszyn włoskiego producenta. Rosyjski biznesmen twierdzi, że przez pandemię koronawirusa spadła jakość produktów dostarczanych przez zewnętrznych dostawców.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê