Kymco X-Town CT 125i - test maksi skutera. Wiele funkcji w niewielkim opakowaniu i przystêpnej cenie
Przez lata Kymco przyzwyczaiło nas, że produkty tej marki są bardzo dobre jakościowo, praktyczne i przy tym niedrogie. Nie inaczej jest w przypadku modelu X-Town CT 125i, który pojawił się w wyniku porządkowania przez producenta swojej gamy maszyn. Jaki jest nowy X-Town? Czym różni się od poprzednika?
Skrót CT oznacza skuter przeznaczony do jazdy w mieście, choć X-Town CT 125i został zaprojektowany tak, by dało się nim swobodnie jeździć również po drogach podmiejskich. Atrakcyjny wygląd, płaska podłoga, pojemny schowek, doskonale wyprofilowana kanapa - to wszystko czyni z niego kuszącą propozycję m.in. dla osób, które mają prawo jazdy kat. B co najmniej od 3 lat i dojrzeli do tego, by zmienić sposób poruszania się w zakorkowanych centrach miast.
Chłodzony cieczą silnik ma maksymalną moc z górnego przedziału, a wynosi ona 13 KM, co w zupełności wystarcza, by poruszać się także po drogach krajowych i ekspresowych. W przeciwieństwie do poprzedniego modelu X-Town, wersja CT ma płaską podłogę i nieco inne ułożenie nóg. Te dwa elementy zdradzają jego miejskie przeznaczenie. Więcej na temat tego maksi skutera dowiecie się z naszego testu video.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeAtrakcyjny wygl±d skutera i... nieatrakcyjny wygl±d prezentera. Brzuch koñczy siê niemal przy kolanie, jak jedzie. Dlaczego marki pozwalaj± reklamowaæ swoje produkty w tak nieatrakcyjny sposób. To...
Odpowiedz