Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 46
Pokaż wszystkie komentarzeKtoś z komentujących zadał sobie trud przeczytania wywiadu z Hołkiem? Bo ja tak i mam wrazenie, ze niejaki Lovtza ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem, za to talent w wylewaniu jadu zmieszanego z gnojem ma wielokrotnie przekraczjacy talenty rajdowe Hołka :)
OdpowiedzNo czepił się Hołka strasznie. Hołek ma prawo mieć swoje zdanie, nawet jeśli ktoś ma inne to nie znaczy, że zabija przyszłość toru Poznań. Tor Nurburgring zbankrutował już w swojej historii kilka razy, ostatnio w zeszłym roku. Takie są tory, przeważnie niedochodowe, potrzebujące bogatego inwetora z wizją, który niekoniecznie dostanie zwrot z inwestycji. Tor Poznań nie ma takiego bogatego wójka dlatego jest zacofany i słaby, ale nasze gadanie tego nie zmieni. Koszty utrzymania toru, jego infrastruktury, a także służb ratunkowych, technicznych obsługi, sędziów etc. są bardzo duże. Nasze bileciki na tor na dni otwarte tego nie załatwią. Dlatego będą powstawały mniejsze tory do różnych dyscyplin sportów motorowych, a my dalej będziemy jeździć na Słowację, do Czech, Niemiec i Austrii, a i jeszcze Węgry. Amen. Hołek jest super gość.
OdpowiedzZadał, zadał. Nie troluj i lepiej sam popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem.
Odpowiedz