Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeA jakie wartości straty na przeniesieniu napędu przyjęto? I oprócz "szacunków" skąd wziąć takie dane? Żadne, ale to żaden producent tego nie poda a przyjmowanie, że są identyczne dla każdego motocykla to trochę optymizm :)
OdpowiedzJaka legitymację ma autor tego artykulu? Objezdzone motorynki i pożyczona od kolegów wska? Fajnie się pobawić takimi zabawkami, ale żeby trochę technikaliow zawrzeć to już ciężko. Podbijam gościa poniżej. Doładowanie dynamiczne.
OdpowiedzNie wiem jak te wartości są podawane - ale może przypadkiem na hamowni nie ma efektu ram air który te pare koni dodaje przy pewnej prędkości?
OdpowiedzChwilę googlując https://www.s1000rrforum.com/threads/ram-air-effects.8181 / Myślę, że wnioski z tego artykułu nie mają sensu.
Odpowiedz"Odstępstwa są niewielkie (w przypadku Ducati 10 KM różnicy, w przypadku BMW tylko 6 KM różnicy)." HAHAHAHAHA. Niewielkie odstępstwa. To tak jak ze zużyciem paliwa - producent "deklaruje", a litr czy dwa więcej to też niewielkie odstępstwa. Tylko jakoś zawsze te "odstępstwa" są na niekorzyść klienta, nigdy w drugą stronę.
OdpowiedzJest jeszcze coś takiego jak błąd pomiarowy oraz rozmiar próby (tu = 1). Warto wiedzieć zanim się hahah bezmyślnie wstawi.
Odpowiedz