tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: BMW K 1300 R - duża bawarka
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: romek 25/02/2017 16:55

jest jak w bajce

Odpowiedz
Autor: rafałp 08.03.2009 14:47

Witam Panów! Miałem okazję przyjżeć się K1300R z bliska i muszę stwierdzić że BMW zaczyna podejmować decyzje które mi osobiście nie odpowiadają. Projekt przełączników na kierownicy jest przerażająco słaby , nawet Bking ma ten element lepiej rozwiązany , nie poprawiono jakości manetek , a naklejka z napisem K1300R wygląda jak by ją ktoś na wiejskiej stacji benzynowej znalazł i dokleił na szybko. Wiadomo jednak że silnik BMW jest wzorowym osiągnięciem techniki i dorównuje jednostce B Kinga. Już model K1200 był tak zaprojektowany aby osiągać 200KM i tyle w fazie budowy faktycznie mierzono , niestety ekologia wymusiła zastosowanie wielkiego tłumika ,a troska o bezpieczeństwo i wygodę podróżujących wymusiła rezygnację z mocy na konto łagodnej krzywej momentu obrotowego. K1300R również jeżeli chodzi o moc nie błyszczy, ale zawsze można ją otworzyć tak samo jak i K1200R. Maszyny w wersji Power Cup miały zdaje się coś koło 185 koni i kręciły rewelacyjne czasy na torach wyścigowych ,a model K1200S wykręcił najszybszy czas na Nurburgringu dla maszyn seryjnych i pobił na łeb wszystkich oponentów łącznie z Hayabusą że o B Kingu nie wspomnę. Jest więc jasne że BMW K1300R ma spory potencjał i musi zachowywać się podczas jazdy wzorowo ,zarówno w mieście jak i po za nim, oczywiście nie można porównać K1300R z motocyklem trialowym czy super moto ale i tak jej uniwersalność jest dużo większa niż u konkurentów. Ja osobiście z K1200 nie zamierzam rezygnować tylko po to aby mieć najnowszą 1300, po niezbędnych modyfikacjach mam prawie 190KM i to mi wystarcza , a warto również pamiętać o tym że pierwsze modele K1300 mogą cierpieć na choroby wieku dziecięcego. Swoją drogą szkoda że nie ma K1300R Sporta.

Odpowiedz
Autor: Gnypek 21/01/2009 11:25

Gdybyś uważnie czytał, to zauważyłbyś, że mam K 1200 R Sporta :) Nie twierdziłem, że mam K 1300 R. V Strom to bardzo fajny sprzęt (jeżdziłem takim mojego znajomego), tylko widzisz dla kogoś może być to być: ni to enduro, ni to turystyk, a już z pewnością nie s.sport. To skoro do niczego, to może do lansu. Ważne jednak, że dla Ciebie jest to najlepszy sprzęt, że masz banana na gębie jak nim śmigasz. O to właśnie chodzi! O nie ocenianie w kategoriach sprzęt do lansu. Chyba się zgodzisz, że słwo lans lub coś do lansu nie kojarzy się jednak pozytywnie. Absolutnie nie uważam, że BMW, a tym bardziej jego posiadacze, są lepsi. Mogę Ciebie jednak zapewnić, że dla mnie (i to jest moja subiektywna ocena) K 1200 R Sport jest motorem uniwersalnym, i tak samo dobrze sprawdza się w trasie, jak i w mieście. W sezonie jeżdżę nim codziennie do pracy (a nie mieszkam bynajmniej w Koziej Wólce) i nie narzekam. Nie sądzę, aby dodatkowe 100 cm3 pojemności zmieniło ten stan. Oczywiście, że pojemność nie jest najważniejsza. Prawie nikt w mieście (a również poza nim) nie wykorzysta w pełni pełnej mocy 175 konnego silnika. Jednak nie zaszkodzi jak one drzemią sobie w silniku. Tu się chyba zgodzisz. Każdy motor ma to coś w sobie i chodzi o to, żeby wybrać taki, który ma dla Ciebie najwięcej tego czegoś. Oczywiście są motory bardziej praktyczne, jak choćby Twój V Strom i mniej praktyczne, jak choćby Yamaha MT-01, jednak każdy wybiera to, co jemu pasuje. W przeciwnym razie, jak już tu ktoś pisał wszyscy jeździlibyśmy kombikami o małej pojemności, najlepiej dislami. na szczęście ludzie się różnią i mamy na ulicach różne sprzęty i o to chodzi. Ups, ale się rozpisałem.

Odpowiedz
Autor: Gnypek 21/01/2009 10:14

No właśnie!

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę