tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kingway Arrow 50cc
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kingway Arrow 50cc

  • Liczba osi: 2 oraz kół: 2
  • Rozstaw osi: 1375 mm
  • Długość: 1910 mm
  • Szerokość: 720 mm
  • Wysokość: 1165 mm
  • Masa pojazdu (z nadwoziem) w stanie gotowym do jazdy: 108 kg
  • Masa pojazdu bez obciążenia: 102 kg
  • Maksymalna masa całkowita pojazdu: 258 kg
  •  Rozdział tej masy na poszczególne osie: 1: 93 kg, 2: 165 kg,
  • Maksymalna masa przypadająca na każdą z osi (wynikająca z jej nośności): 1: 132 kg, 2: 200 kg,
  • Zasada działania silnika: zapłon iskrowy, dwusuwowy
  • Liczba i układ cylindrów: 1
  • Pojemność skokowa silnika: 49 cm3
  • Paliwo: Pb 95
  • Maksymalna moc netto (lub odpowiednio - znamionowa moc ciągła) silnika: 2,87 kW przy prędkości obrotowej 7500 min-1
  • Skrzynia biegów (rodzaj): A
  • Przełożenia na biegach: min: 12.52, max: 35.88
  • Oznaczenie rozmiaru opon: Oś 1: 130/60-13, Oś 2: 130/60-13,
  • Prędkość maksymalna: 45 km/h

Cena: 4000.00 PLN

Kingway Arrow 50cc

OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 2 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE Dodaj nowy rocznik

Więcej o Kingway Arrow 50cc

Filmy o Kingway Arrow 50cc

Brak filmów, przedstawiających motocykl

Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę