Kawasaki 1400GTR 2010 - jeszcze lepszy
Flagowy turystyk od Kawasaki będzie jeszcze lepiej wyposażony.
Flagowy turystyk od Kawasaki będzie jeszcze lepiej wyposażony. 1400GTR oferował będzie zarówno moc jak i komfort. Ani jednego, ani drugiego nie brakowało w dotychczasowych wersjach, ale teraz do akcji wchodzi elektronika. Konkretnie pod postacią systemu KTRC, czyli układu kontroli trakcji. To swego rodzaju nowość na rynku turystyków, z tym większą ciekawością będziemy obserwowali jak to rozwiązanie przyjmie się na rynku.
Układ wspomaganego hamowania K-ACT drugiej generacji zwiększa skuteczność hamowania w każdych warunkach. Tutaj do wyboru kierowca ma dwa tryby pracy systemu. Nie zapomniano także o poprawie komfortu jazdy. Przebudowane owiewki mają lepiej chronić kierowcę, a przednia szyba dysponuje systemem elektrycznej regulacji. Standardowym wyposażeniem będą podgrzewane rączki kierownicy, lepszy ma być też widok w lusterkach. Nowe nadwozie zapewnia niezakłócony opływ powietrza oraz lepsze odprowadzanie ciepła z silnika.
Motocykl zachęca do ekologicznego stylu jazdy. Wskaźnik Eco Ride informuje o optymalnych parametrach spalania paliwa. Dodatkowo kierowca ma do wyboru tryb ekonomiczny (Fuel Economy Assistance Mode), który przełącza układ wtrysku na zubożoną mieszankę, optymalną w danych warunkach jazdy.
Jak nowy GTR spisuje się w praktyce? O tym już wkrótce na Ścigacz.pl!


Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeno to czekam z niecierpliwoscią na testy i info, bo co prawda 2-3 latki chodza w bardzo dobrych cenach ale jeżeli będzie jakis przełom to może warto poczekać albo dołożyć :D
Odpowiedz