Jinlun JL 125 MARAUDER (JL125 - 11) model 2005 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | 5 |
| Skrzynia biegów | 5 |
| Układ jezdny | 5 |
| Układ hamulcowy | 5 |
| Elektronika | 5 |
| Podatność na drobne usterki | 5 |
| Podatność na poważne usterki | 5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | 5 |
| Ergonomia | 5 |
| Ekonomiczność | 1 |
| Koszty utrzymania | 5 |
| Stosunek jakość/cena | 5 |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | 20 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | 5 |
| Na miasto | 5 |
| W teren | 3 |
| Do turystyki | 4 |
| Na tor | 2 |
| Do lansu | 2 |
| Do wygłupów | 5 |
Informacje ogólne
Model
Jinlun JL 125 MARAUDER (JL125 - 11)
Rok
2005
Kategoria
Custom / cruiser
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
124.1 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
12.06 KM (8.8 kW)) przy 10000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
8.50 Nm (0.9 kgf-m or 6.3 ft.lbs) przy 9000 RPM
Stopień sprężania
9.4:1
Średnica cylindra x skok tłoka
44.0 x 40.8 mm
Zasilanie
Gaźnik
Zapłon
Iskrowy
Rozruch
Elektryczny i nożny
System smarowania
Ciśnieniowy z mokrą misą olejową
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
135 kg
Wysokość całkowita
1,090 mm
Długość całkowita
2,160 mm
Szerokość całkowita
815 mm
Prześwit
140 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Podwozie
Opona przednia
110/90-16
Opona tylna
130/90-15
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Bębnowy
Układ wydechowy
Stalowy
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
88.0 km/h (54.7 mph)
Stosunek mocy do masy
0.0893 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
10.0 litry
Zużycie paliwa na 100km
2.40 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzejaka może być przyczyna że motocykl pali raz na jeden gar, raz na drugi? jak operować biegi, ponieważ moge przerzucić tylko do trzeciego biegu?
Odpowiedz