Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeJednak exc w dodatku 525 nie nale¿y do grupy mocno wysilonych silników 4tjak crf yzf rmz kxf choæ moc powalaj±ca i jednocze¶nie bardzo zbêdna nie do wykorzystania ( mia³em crf 450 ) to nie jazda tylko mêczarnia poza poderwaniem ko³a przed ka³u¿± przy ostrym przelocie na pi±tce i mieszania w g³êbokim piachu naprawdê niepotrzebna a¿ taka si³a. Wiêc twój ktm ma prawo polataæ du¿o d³u¿ej bez zagl±dania do rozrz±du, choæ ja do tej marki podchodzê z dystansem, poniewa¿ nawet w nowych ktm silniki pracuj± jakby zaraz mia³y siê rozlecieæ - sieczkarnie po prostu, ponadto od wibracji ludzie gubi± w lesie a to d¼wignie zmiany biegów, a to kickstartery itd. reasumuj±c nadal daleko tej konstrukcji pod wzglêdem ¿ywotno¶ci do sprzêtów minionej epoki wymienionych przezemnie czyli JAPAN POWER! Ps. Dobrze ¿e ktm ma B³a¿usiaka, jeszcze lepiej, ¿e to nasz mistrz, bez którego ktm nie rozwija³by siê tak mocno. Ale ka¿dy ma prawo mieæ swoje zdanie szczególnie je¶li akurat w danym momencie jest w posiadaniu danego moto. Pozdrawiam.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza