Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeJa, przed hamowaniem przygotowuje siê do wytr±cenia prêdko¶ci. Przyspieszaj±c z pod ¶wiate³ na S1RR muszê siê trzymaæ mocno kolanami i rêkoma kierownicy bo mnie sæi±gnie z motocykla, i kiedy chce omin±æ auto na przyspieszeniu to nagle zaczyna mi hamowaæ awaryjnie i wylatuje przez kierownice poniewaz nie przyj±³em odpowiedniej pozycji. Totalnie bez sensu.
Odpowiedzsystem bez sensu ps. nie trzymaj sie "mocno" kierownicy, bo to utrudnia kierowanie...jeszcze nie s³yszalem, zeby kogos "sciagnelo" z motocykla :)
OdpowiedzCos w tym prawdy jest. Motocykl hamujacy jest mniej poreczny wiec kiedy ktos ci wymusi pierwszenstwo najpierw hamujesz, pozniej puszczasz hebel i omijasz przeszkode. Przynajmniej tego ucza na kursach doszkalajacych. Na to wyglada ze "Molotow" bedzie hamowal do samego konca nawet jak hebel puscisz a ty walisz w auto jesli nie uda ci sie wyhamowac?
Odpowiedz